"wie ben ik? Wat ben ik? Waar ben ik? En waarom ben ik hier, Anna?" ik krijg geen antwoord alleen gegiegel. Ik word vast gek! Ik praat met dieren, ik weet niet waar ik heen moet en ik word gewoon uitgelachen. "gekke meid, ik leg je alles uit" ik weet niet waarom, maar iets in m'n hoofd zegt dat ik hier weg moet.
# ANNA #
Hoe kan ze alles vergeten zijn? "herken je het meisje op de foto?" ze kijkt erg verbaasd naar me. " uhh... Ik denk het niet" "ik kan je alles laten zien..." nu kijkt ze nog verbaasder. Waar zou ze nu aan denken? "leg je hand maar op m'n kop..." "maar..." "doe het nou maar!"
Tessa legt met twijfel haar hand op mijn kop en dan opeens is er een soort bron van licht. Een soort trans tussen Tessa en mij.
Haar ogen kleuren van grijs naar wit, zo wit als net gevallen sneeuw. Haar wangen kleuren rood, net als haar lippen. Haar kleren veranderen in een lichtblauw jurkje met een wit riempje met pluisjes aan de uiteinden. We kijken elkaar aan. Alle grijze plekken in m'n vacht worden wit en er onstaat een soort zilvere glans over me heen. Dit gevoel is zo vertrouwd, maar ook zo eng...het voelt als iets bovennatuurlijks... Alsof je ergens hoog boven jezelf zweeft.
# Tessa #
Ik zit in een soort trans en als ik weer kan denken zie ik dat Anna en ik totaal veranderd zijn...hoe kan dit? Het voelt zo vertrouwd met Anna, maar nog voordat ik iets kan zeggen voel ik mezelf wegzakken, op de grond, in Anna's zachte vacht. Flits!... Zwart beeld.....
*hey mensen, leuk als jullie m'n boek lezen. Thnx xxx, als je nog dingen op te merken hebt kun je het me dan please vertellen dan kan ik er iets aan doen :) plaats ook please reacties of chat met mij xx Lena