Zodiaki 55

4K 117 100
                                    

Jakie zadanie da ci hipnotyzer w programie hipnoza, jeżeli zadaniem będzie przygotować 30 drinków ???

Baran- Jesteś zakochany/a w Filipie. Podsyłasz mu miłosne liściki, zamiast zajmować się drinkami.

Byk-   Od teraz jesteś małym pieskiem i za każdym razem gdy ktoś wypowie słowo DRINK  zaczniesz gonić któregoś z uczestników.

Bliźnięta- Od teraz jesteś  wielkim dinozaurem  I w jego ciele przyrządzasz napoje.

Rak -  Za każdym razem kiedy ktoś  postawi gotowego drinka na stole musisz zrobić 10 pajacyków.

Lew -  Strasznie zaschło  Ci w Gardle i musisz strasznie dużo pić.

Panna- Wydaje ci się że wszelkie płyny są substancjami  parzącymi , trującymi więc musisz uważać aby się nie sparzyć.

Waga -  Od teraz  uznajesz siebie za eksperta od drinków i pouczasz, poprawisz wszystkich dookoła.

Skorpion -  Od teraz wszystkie czynności wykonujesz 4 razy wolniej.

Strzelec -  Jesteś  wielką  gadułą i  zamiast wykonywać zadanie, zajmujesz innych rozmową.

Koziorożec - Za każdym razem kiedy usłyszysz słowo PIĆ  zaczniesz tańczyć z Filipem.

Wodnik -  Filip zostanie twoim szefem  i będziesz wykonywać  tylko i wyłącznie  jego rozkazy.

Ryby -  Będziesz miał wrażenie że wszędzie dookoła lata pełno much i pszczół, a ty panicznie się ich boisz.

Zodiaki  O Wszystkim - ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz