W jaki sposób zginiesz??? ( wersja realna)
PS. NIE WIERZYC W TOBaran- Wpadniesz pod pociąg. Nie zauważysz jadącego pociągu i..... Będziesz mail 26 lat.
Byk- Zginiesz śmiercią naturalną, we śnie. Umrzesz w swoim domu. Będzie to bardzo spokojna śmierć, dorzyjesz spokojnej starości. Zginiesz w wieku 80 lat.
Bliźnięta- Zginiesz w wypadku samochodowym. Wraz z rodziną będziecie sobie spokojnie jechać autostradą, aż pijany kierowca zderzy się z wami czołowo. Nikt nie przeżyje z twojego samochodu. Będziesz miała 48 lat.
Rak - Idziesz sobie spokojnie ulicą aż tu nagle ze sklepu na przeciwko wybiegają zamaskowani przestępcy. Gdy cię zobaczą zastrzelą cię jako świadka rabubku. Zginiesz w wieku 32 lat.
Lew - Będziesz w zoo z przyjaciółmi. Gdy nachylisz się do zbiornika z krokodylami wpadniesz od niego i... Cuz zjedzą cię. Zginiesz w wieku 23 lat.
Panna- Gdy będziesz sama w domu, dostaniesz zawał. Pomoc przyjdzie za szybko. Zginiesz w wieku 72 lat.
Waga - Popadniesz w głęboka depresje. Postanowisz ze sobą skończyć. Skoczysz z balkonu na 10 piętrze. Zginiesz w wieku 16 lat.
Skorpion - Będziesz na wycieczce w górach. Gdy będziesz dość wysoko poślizgniesz się i uderzysz głową o skały. Zginiesz w wieku 39 lat
Strzelec - W czasie relaksującej kąpieli w wannie, zrobi Ci się bardzo przyjemnie... Zaśniesz i już się nie obudzusz. Zginiesz w wieku 29 lat.
Koziorożec - Zginiesz śmiercią naturalną, w domu. W wieku około 70 lat.
Wodnik - Zachorujesz na nowotwór złośliwy a lekarze wykryją go za późno. Po chemioterapii zginiesz w szpitalu. Będziesz miał 64 lata.
Ryby - Gdy będziesz na spacerze zaatakuje cię pies z wścieklizną. Pogryzie cię doszczętnie. Zginiesz w wieku 22lat.
CZYTASZ
Zodiaki O Wszystkim - Zakończone
RandomZAPRASZAM NA ŚMIERĆ Ta książka jest już zakończona więc zapraszam do kontynuacji a mianowicie Zodiaki O Niczym. Wbijać na profil i obczajać