Zodiaki 69!!!!

3.7K 122 183
                                    

  Co zboczonego / dziwnego  przytrafi  ci się w szkole?? Proszę nie brać tego na poważnie.

Baran-  Kiedy   w czasie przerwy zrozumiesz że zostawiłaś/ es piórnik w klasie, postanowisz po niego pójść. Kiedy otworzysz drzwi od klasy zobaczysz całującego  się  nauczyciela matmy z jakimiś uczniem  z gimnazjum. Mega zdziwiony/a sytuacją odbierzesz piórnik innym razem.

Byk-  Na WDŻ  będziesz miał /a krótki test o dojrzewaniu płci przeciwnej. Sęk w tym że okaże się że   wiesz więcej o płci przeciwnej niż swojej.

Bliźnięta-  W szatni na wf  kolega / koleżanka z klasy zrobi Ci zdjęcie w  stringach / różowych bokserkach  i wrzuci je na My Story na Snapchacie.

Rak -  Kiedy podejdziesz  swojej szafki szkolnej , otworzysz ją ( tak wiem kreatywne) i w oczy żuci ci się przyklejona koperta. Gdy ją otworzysz zobaczysz nudesy kujona/ kujonki z młodszej klasy który/a od dawna  się w tobie podkochuje.

Lew -  Kiedy pójdziesz to WC zapomnisz się zamknąć i jakaś mała pierwszo Klasistka ( podstawówka) wejdzie ci do kabiny a gdy będzie uciekać zapomni jej zamknąć

Panna- Ludzie przez cały dzień będę klepać cię tyłek. Wszyscy

Waga -  Na przerwie w szatni twoja klasa będzie oglądać niestosowne filmy. Jednak gdy usłyszą nauczyciela uciekną i telefon zostawią tobie. Musisz się tłumaczyć.

Skorpion - Na wf będziecie mieli gimnastykę. W czasie robienia przewrotu pękną ci spodnie w miejscu gdzie  światło nie dochodzi. Speszona / y  pobiegniesz do szatni i będziesz ćwiczył w spodniach w których przyszedłeś.

Strzelec -   Kiedy wyjdziesz ze szkoły zobaczysz grupę ludzi z innej klasy. Stali sobie  za murkiem i pili piwo. Kiedy zaczną ciebie wołać i zapraszać zagubiony/a  odpowiesz im że masz chorą babcie i musisz iść. Xd

Koziorożec - Przed wf - em  wejdziesz do szatni i zobaczysz  dziewczyny / chłopaków tańczących / ce w bieliźnie na środku  szatni do piosenki  Sióstr Godlewskich...

Wodnik -  Siedzisz sobie spokojnie na ławce  wraz z przyjaciółmi / znajomymi aż tu nagle podchodzi to ciebie grupka z gimnazjum i pyta się czy grasz z nimi w Słoneczko. Zdziwiona / y odmawiasz. ( znaczy z tą odp to co kto woli nie) *_*

Ryby - W sumie nie przydarzy Ci się nic złego / zboczonego. Możesz się cieszyć 👍👍👍

Zodiaki  O Wszystkim - ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz