Babam beni yurda bıraktıktan sonra gitmişti. Birazcık üzülmüştüm ama hemen geçti. Yurt okuluma çok yakındı, yürüyerek gidebilecek kadar yakın. Yurda yerleştikten sonra hemen okulu keşfetmeye çıkmıştım. Oda arkadaşlarım henüz gelmemişti galiba annemin acelesiyle biz çok erken gelmiştik yada. Neyse okulum geçen seneki liseme bakarak bin kat büyüktü. Şimdiden çok sevmiştim. Bende okulu hiç sevmeyen ama üniversite hayali kuran değişiklerdendim. Ve hayallerim gerçek oluyordu. Okul turum bittikten sonra tekrar kaldığım yere yani yurda dönmüştüm. Evim Ankaranın içinde olmasına rağmen niye yurtta kaldığımı merak ediyorsanız Ankaranın ücra köşelerinden birinde oturuyordum. Kasaba diyebiliriz. Ordan okula gelmem yaklaşık 3 saati buluyordu. Bu nedenle yurtta kalmayı tercih ettim. En iyiside buydu bence ebeveyn dırdırı çekmektense burda rahat ve huzurlu bi hayat yaşayabilirdim. Yurda geldiğimde oda arkadaşlarım gelmişler bile. Odamız 4 kişilik inşallah üçüylede iyi anlaşırım. Öyle her ortama ayak uyduran birisi değilim ama asosyalde değilim biraz çekingenim desek uygun olur. Bu arada ben Sanem.
Herkes yerleştikten sonra sıra gelmişti tanışma fastına. İçlerinden en güler yüzlüsü başladı söze '' Ben Ecem İzmirden geliyorum. Annemin yoğun baskısı üzerine mimarlik okuyorum ve buraya geldim.''
Sonra özgüveni yerinde egosu tavan yapmış olan -ön yargılı biri değilimdir ama bu kızın tipi gerçekten egosu tavan yapmıştı duruşundan belli- devam etti ''Ben Livva. Bildiğiniz gibi bende mimarlık okuyorum Bursadan geldim. Bu kadar başka merak ettiğiniz bişey??'' Hiçkimse bişey dememişti. Neyse birazda olsun bana benzeyen -diyorum çünkü benim gibi duruyordu. Utangaç ve çekingen bu kızla iyi anlaşacağım şimdiden belli- başladı söze ''Ben Esma. Eskişehirden geldim'' deyip lafi fazla uzatmadan bitirmişti. Sevmiştim bu Esma'yı..
Sıra geldi bana ''Ben Sanem. Zaten Ankaralıyım. Birde bana lütfen Sinem demeyin olur mu?'' Çünkü en nefret ettiğim şeylerden biriside bana Sinem denilmesi benim adım SANEM SA-NEM!
Herkes memnundu galiba ve bu gün pazar yarın yeni bir okul hayatı başlıyordu benim için YEPYENİ.