Şura Aktaş

19 3 0
                                    

Yazın sıcağı yüzüme vururken ben halen test çözmekle uğraşıyordum. Herkes benimle inek diye dalga geçsede umrumda degil istediğim meslek için bunu yapmam lazım. Yorgunluktan kapanmaya başlayan mavi gözlerim , sıkı sıkı bağlamış oldugum koyu kahve saçlarım canımı çok acıtsada yapacak bir şey yok ....
Bi anda gözlerim kapandı sonra annemin sesiyle masanın üstünden kalkıp yatağıma uzandım sonra aralıksız 2 saat uyumuşum ....
Telefonumun çalmasıyla güzeler güzeli uykumdan uyandım , kimin aradığına bakmadan telefonu açtım "Aloo"
"Alo Şura"
Sesi çok tanıdık geliyo Cihat bu...... neyse ben biraz daha cevap vermesem kapatıcak
"Şura ordamısın"
"Burdayım"
"İyimisin "
"İyiyim sen neden aramıştın"
"Şey biz dışarı çıkacağızda sende gelsene "
"Kim kim "
"Bizimkilerle işte"
"Tamam yarım saat sonra beni almaya gel"
"Tamam
... Eve geldigimde saat daha 17:35 di duşa girmek için hazırlandım ve kendimi soğuk suyun altına attım . Duş iyi gelmişti . Odamdan çıkıp aşağı indiğimde annemlerin dışarı çıktıklarını ögrendim . Üzerimi değiştirip parka çıktım. Parkları seviyorum etrafta koşuşan çoçuklar ,kuş sesleri , temiz hava... Bir banka oturdum ve etraftaki çocukları izledim ne kadar masumlar hiç birşeyden haberleri yok ... hava kararmaya başladığında yavaş yavaş eve doğru ilerledim . Eve geldigimde teyzemler bizdeydi hepsine selam verim tekrardan odama çıktım .Test kitaplarımı tekrar açıp ders çalışmaya başladım diyemiyorum çünkü kuzenlerim odamı basıp beni dışarı çıkartılar . Eve geldigimde dolaşmaktan çok yorulmuştum bu günlük ders çalışmayıp uyumayı tercih ettim .
Ha ben kendimi tanıtmayı unuttum ben Şura Aktaş.

EngelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin