Ren szemszögéből
-Ren most azonnal felkelsz vagy oda megyek és leöntelek egy kancsó vízzel!-mondja a földszinröl a nővérem aki már indulásra készen áll az ajtóban.
-sietek nem kell ordibálni amúgy is ha leöntenél az csak neked lenne rosszabb mert akkor még tovább tartana az öltözködésem és elkéne indulnod egyedül az új sulidba viszont TE NEM TUDOD merre kell menni....úgy hogy jobb ha nem hergelsz fel kora reggel mert mindjárt nem megyek sehova!Nos igen minden napi rutin nálunk hogy veszekedünk de egyikünk se veszi komolyan.Hisz kinek van olyan családja ahol viccből soha nem veszekednek?!Komolyan még elképzelni is rossz.
20perc múlva 8:05-kor
Egy olyan 5perces késéssel és egy nagyon morcos nővérrel beértünk a suliba csak egy baj van nekem tesi az első órám és nem találom sehol az osztályt így hát elhatározom hogy a nővéremet most körbe vezetem a suliban.Amúgy se valami kedvencem a tesi óra.Miután körbevezettem a nővérem a suliban elmentünk az igazgatóhoz és megkérdeztük melyik osztályba fog járni a nővérem.Sajnos egy a bökkenő, elfelejtettem hogy nekem most tesi órán kéne lennem és besétáltam az igazgatóhoz aki utálja ha lógunk egyetlen egy óráról is.
-Ren ezerszer elmondtam neked ha legalább el lógsz egy órát akkor okosan tedd és úgy hogy én ne vegyem észre.
-Majd legközelebb úgy lesz igazgató Bá viszont most ez nem az én hibám volt...-a mondatot már nem tudtam befejezni mert közbe szólt az igazgató
-Ren NEM érdekel a kifogásod mert még ha körbe is vezetted a nővéredet akkor sem szabad el lógni egy órát és mivel ez nem az első alkalom ezért a mai délutánod az osztályfőnököddel fogod tölteni büntetésben!! És nincs vita!-Majd elmondta hogy a 3/B a nővérem osztálya és ki küldött minket.Én dermedve álltam az ajtó előtt.A gondolataim csak úgy futkároztak a fejemben.Tudni illik ugyan is az osztályfőnököm rám hajtott amikor az évnyitó ceremónia volt azóta nem beszélek vele és nagyívben elkerülöm.A nővérem ez idő allatt aggódó pillantásaival ostromolt engem mire látja hogy észre veszem elkezdi mondani a szokásos szövegét.
-Ren jól vagy?Nem olyan vészes majd lebeszéljük még ezt az igazgatóval addig is egy délutánt csak kibírsz úgy se lesz semmi baj...rendben?-semmi válasz csak nézek magam elé és gondolkozok mire megint meg szólal.
-Ren a kibaszott kurva életbe már,szólalj meg vagy bólogass mert a frászt hozod rám és csak aggódok így érted!-erre szorosan magához ölelt és a fejem tetején elkezdett simogatni.
-Pont olyan vagy mint anya volt....... köszönöm hogy te még itt vagy nekem nem tudom mit csinálnék ha nem lennél itt velem most.-Erre elmosolyodott és csak még szorosabban ölelt.Olyan jó érzés volt az hogy újra éreztem van valaki aki törődik még velem.Észre se vettem de már zokogtam a nővérem karjaiban.
Sziasztok remélem jó rész volt ez az első ilyen munkám úgy hogy nagyon izgatott vagyok a véleményetek miatt.Légyszives nézzétek el nekem a helyesírási hibákat.Köszönöm.😊 Ha még akarjátok hogy folytassam kérlek jelezzétek a kommentekben.köszönöm hogy végig olvastad.
YOU ARE READING
Egy átlagos fiú és az ő osztályfőnöke
Short StoryRen egy 16 éves fiú büntetésbe kerül és az osztályfőnökével van büntetésben,amikor egyszer csak történik egy váratlan fordulat....Na vajon milyen fordulat fog történni?Ki kerül egyáltalán a büntetésből és e közben átlagos gyerek marad vagy teljesen...