Ren szemszögéből:
Mikor megnyugodtam a nővérem és én is elmentünk órára.Azonban sajnálatomra hamar eltelt a nap és könnyes búcsút vettem testvéremtől aki új onnan szerzett barátaival ment haza.Engem meg már perverz vigyorral várt az osztályfőnököm.Mikor beléptem azzonal leültem a helyemre és elkezdtem házit csinálni.Egy kis csend után lépteket hallottam mikor felnéztem a tanár egy kötéllel a kezében ált előttem.
-Öm.....ta....náááár...úr mit akar azzal a köté....-A mondatomat nem tudtam befejezni ugyanis a számat eltömte egy szájpecekkel.Majd ezzel a gyorsasággal össze kötötte a két kezem és a lábam. Nagyon megijedtem.Ezt látva a tanár csak felröhögött és közelebb hajolt a fülemhez.
-Tudod imádom ha egy gyerek lázad mert akkor megtudom őket nevelni csak is ezért lettem tanár.... mivel hogy te nagyon sokat lógsz ezért az igazgatóval úgy döntöttünk én foglak megneveleni pekhedre...nos nézzük a szabályokat ahányszor elszöksz egy percre is bár honnan én foglak és megduglak.És ha bárkinek is elmondod biztos lehetsz abban hogy süket fülekre találsz.
Megdermettem ettől a fenyegetéstől és éreztem ahogy a könnyek csak úgy özönlenek a szememből át az arcomon.A tanár csak mosolygott majd elkezdte lejjebb tolni a kezét egészen a mellkasomig majd elkezdte gyengéden masszírozni a mellbimbóimat.
Úristen ez a tanár egy pedofil és megkötözött és most "simogat" úgy remélem hogy ennél nem akar tovább menni,de pekhemre elkezdte levenni az ingét és a nadrágját.Nem akarom tudni hogy mit fog csinálni ezért lehunyom a szemem de érzem hogy ő folytatja már büszkeségemnél jár és azt kezdte puszilgatni.Nem bírom csukott szemmel sokkal rosszabb akkor már inkább a halál.
Mikor kinyitottam a szemem a tanár úr volt előttem nagyon mosolyog mint aki élvezi.De tudni a kéne hogy ez bűncselekmény!!!
-Tudod már első nap tudtam hogy csinos kis seggedcskéd az enyém lesz,mert a kisugárzásodból látszott hogy nem vagy megneveleve de nem tudtam hogy ennyire fogom élvezni azt a szép feneked.És ezért meg jutalmazlak nem gondoltam hogy ennél tovább megyek de meg gondoltam magam!-mondta fényes mosollyal az arcán.komolyan ha nem lenne betorlaszolva a szám most biztos hánynék.
Ekkor éreztem hogy valami mozog a seggemnél az ujjai voltak.Nem bírtam megállni hogy felnyögjek még így torlaszon keresztül is hallani lehetett a szenvedélyt a hangomban.Már magam is össze zavarodtam hogy most élvezem-e vagy mindjárt hányok magamtól.Egy valami azonban biztos ha nem ember lennék én egy kaméleon lennék mert most is a vörös különböző árnyalatait vettem fel.
-Nocsak nocsak valaki nagyon vágyik arra hogy jól megdugjam.-mondta ezt miközben szám felé közeledett.
Kiszedte a torlaszt a számból és férfiasságát helyezte a számba.
-Csak hogy tudd ha megharapod a farkam,eladlak mint ribancot az ember kereskedőknek.
Így hát szépen csendben elkezdtem nyelvemmel leszopni a tanárt.
Ekkor láttam meg háta mögött a kamerát ami minket figyelt és vette amit csinálunk.
Végre ha ezt az igazgató vagy a rendőrség meg látja biztos lecsukják ezt a szemét ládát.
-Tuddod nagyon látszik hogy min gondolkodsz és hogy tudd az a kamera az én gépemre rögzíti a felvételt de ha még nem is így lenne az igazgató is tudja hogy én most mit csinálok veled és teljességgel bele egyezett.
Ekkor kivette becsességét és finoman fogalmazva feldukta nekem még csak meg se várta hogy megszokjam de már mozogni kezdett.
Miután kétszer is elélveztem elkezdett gyorsabban mozogni.
-Ha belém élvezel esküszöm hogy fel.....-a mondatomat már nem tudtam be fejezni mert már is belém élvezett.Mit ne mondjak rosszabb voltam mint egy kurva annyit nyögtem és a végét még élveztem is komolyan mindjárt hányok magamtól.
-Tudod már alig várom hogy mégegyszer ellógj egy órát.-mondta miközben ki kötözte kezeimet.
-Na de gyere haza viszlek vedd fel ezt a plédet ez eltakar a kocsiig de amúgy is órák vannak.Majd ezzel lecipelt a kocsijában és haza vitt a házam elött még visza rántott a kocsiba és a fülembe súgta.
-Tudod ha kettesben vagyunk hívj Rukinak az sokkal jobb mint a tanár úr!-Majd elengedett egy perverz vigyort.
-Tudja Tanár úr-hangsúlyoztam ki hogy tudja én nem fogom másként szólítani-azt hiszem meg javultam mert nem fogok soha többet lógni-mondtam gúnnyal téli hangban.-Majd meglátjuk drága Ren, majd meglátjuk de ha igen feldugok neked egy művibrátort is csak hogy fair legyen.oké?...-mondta olyan vidáman ahogyan csak egy gyerek tenné amikor anyjától kér egy cukorkát.
Erre már nem válaszoltam csak sarkon fordultam és berohantam a házba ahol az asztalon csak egy cetlit találtam a nővéremtől miszerint elment bulizni az új barátnőjével majd este jön addig vacsorázzak meg.
Ezzel nem foglalkozva felsóhajtottam egy nagyot majd elmentem lefürödni majd ezután behuppantam a jó meleg ágyamba és végig gondoltam a mai napom miközben zokogtam.Addig addig zokogtam még elnem fogott az álom és el nem aludtam.
Nos ennyi is lenne az új rész remélem tetszett és várjátok a folytatást.Hozzászólásban jelezzétek mennyire tetszett és hogy akartok e még részt vagy a következővel zárjam is le.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy átlagos fiú és az ő osztályfőnöke
Короткий рассказRen egy 16 éves fiú büntetésbe kerül és az osztályfőnökével van büntetésben,amikor egyszer csak történik egy váratlan fordulat....Na vajon milyen fordulat fog történni?Ki kerül egyáltalán a büntetésből és e közben átlagos gyerek marad vagy teljesen...