Ren szemszögéből:
nos miután mindenki át öltözött kimentünk az öltözőből és elindultunk a tesiterembe...olyan rég jártam már itt hogy el is felejtettem hogy ilyen ronda és kicsi.10-15 perces késéssel a tanár is megérkezett bár amikor megtudta hogy én is jelen vagyok nem kicsit lepődött meg hát igen kölcsönösen utáljuk egymást.
-háát te?Te is megtisztelsz minket a jelenléteddel?
-nem tanárbá csak halucinál azok után hogy elaludt és emiatt 15 percet késett.bezzeg ha én késnék már egyből baj lenne.-forgatom szemem komolyan ez lesz az egyik legizgalmasabb órám a mai nap.ilyenkor jól esik hogy nem az unalmas órákon veszek részt nap mint nap hanem valami változás is van benne,legalább a tanárom is több nyugtatót szed majd ezzel csak az utánunk lévő osztályoknak teszek szívességet.
-egyenlőre még én vagyok a tanárod..nocsak olyan rég voltunk hogy elfelejtettük hogy külön tesi ruha is van?vagy már csak ennyire hülye vagy?
-minek az úgy se tud kényszeríteni arra hogy ugráljak meg csináljak bármit is.
-oké akkor kezdhetsz már is 5 kör futással ilyen felszerelésben mert ha nem akkor biztos lehetsz benne hogy évet ismételsz,végülis ma már itt vagy szóval már írhatom neked az eget rengető mennyiségű 1-eseket.mindenki más 4 kör futás.
-fusson a hálál én aztán biztos nem futok úgy se fog többet látni egy órára meg csak egy 1-est adhat.
-hát akkor nem csak téged buktatlak meg hanem a nővéredet is.....végülis nekem aztán mindegy.
-már is futok csak hagyja békén a nővéremet..ő nem tehet róla hogy ekkora fasz fej maga.-ezzel lezárjuk a vitánkat és neki állok futni.
egész órán szopatott amikor meg nem akartam valamit megcsinálni akkor meg elhozta a nővéremet most először és utoljára ő nyert most is csak azért mert meglepett de legközelebb már én fogom őt szivatni egész végig.
Elmentem a szekrényemhez és megnéztem hogy melyik borzalmas óra jön....pont matek az ofővel.most komolyan megyek megfojtom magam valahol...vagy nem is elég csak ki ugranom az ablakon...hát persze az tökéletes lesz bemegyek a terembe és kiugrok azon a cseszett ablakon.
már mindenem meg volt mikor is nővéremmel találkoztam össze akinek szólni akartam hogy jön nekem egyel amiért miatta szívatott a tanár.
-hana
-igen?
-ugye tudod hogy amiért rossz jegyre álsz a tesi tanár tudott szopatni,jössz nekem egyel.
-.....ren.....te hülye vagy!...ugye tudod hogy 4-esre állok tesiből és a tanár csak megszivatott.
-.....ne bassz...
-hát sajnos öcsi van ilyen...azt hiszem már énnel hülyébb nem lehetsz-kezdett el röhögni
-kösz de akkor is jössz nekem egyel mert ez a te hibád!
-persze persze...te vagy a hülye erről én már nem tehetek....sajnállak
-de legalább abba hagynád a röhögést......akkor még el is hinném hogy sajnálsz.
Ekkor megszólalt a csengő ami azt jelentette hogy kezdődhet a legrosszabb óra.
-hát van ilyen na de szia ren majd elviszlek fagyizni csak hogy ne kezdj el sírni.-és ezzel megint elment mellettem röhögve.
Sietve mentem órára de sajnos még így is késtem 1db percet persze a tanár még nem volt bent szóval imádkozhatok hogy nem vette észre.
~45 perc után haza fele menet~
Ez volt életem legrosszabb matekja eddig nem volt vele bajom csak a tanárral volt bajom de jó isten oké hogy egy szadista pedofil de azért ez még mindig túlzás volt.egész órán engem feleltetett olyan anyagból amit nem hogy eddig nem vettünk de még csak nem is idén fogjuk venni és erre az volt a mentsége hogy van egy nővérem tanuljak az ő könyvéből is....mekkora köcsög utána meg mindig engem hívott ki a táblához közben meg írta nekem az 1-est mert hogy nem írom a füzetbe....hát úristen hogy a faszomba írjam egyszerre?!de hála a jó istennek az volt az utolsó óránk mivel hogy sürgős értekezletük volt a tanároknak.legalább nem kel tovább szenvednem a mai napon.
Pont nyitottam volna ki a kaput mikor valaki dudált mögülem....
sziasztok ne haragudjatok a késésért és tényleg köszönöm hogy olvassátok és rám írtok olykor olykor hogy mikor folytatom...nagyon sokat jelent nekem hogy úgy is olvassátok a könyveim hogy tudom nincs jól megfogalmazva,helyesírási hibák vannak benne valamint nincsenek vesszők...sajnos a fogalmazásomon nem tudok segíteni mivel hogy sok nyelvet tanulok rövid időn belül magamtól így(valamint nem nagyon beszélek) így nagyon hamar felejtem a magyart.mégegyszer köszönöm hogy vagytok és hagytok nyomot magatok után:)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy átlagos fiú és az ő osztályfőnöke
Короткий рассказRen egy 16 éves fiú büntetésbe kerül és az osztályfőnökével van büntetésben,amikor egyszer csak történik egy váratlan fordulat....Na vajon milyen fordulat fog történni?Ki kerül egyáltalán a büntetésből és e közben átlagos gyerek marad vagy teljesen...