💘Love Is Strong💘
Part-15Guan Linျပန္လာေတာ့.....Jihoonတစ္ေယာက္ ဘယ္လိုမွဟန္မေဆာင္ႏိုင္ေတာ့ဘဲ.......
"Guan Lin....ဒါက ဘာကိုေျပာတာလဲ.....😳?"
"က်ေနာ့္ရဲ႕messကို ဘာလို႔ဖြင့္ဖတ္တာလဲ.....Hyung....ဒါမ်ိဳးေတာ့ မလုပ္သင့္ဘူးေလ.....က်ေနာ့္ရဲ႕ကိုယ္ေရးကိုယ္တာကိစၥေတြကို ဝင္စြက္ဖက္တာေတာ့ က်ေနာ္မႀကိဳက္ဘူး.....Hyung...."
"ဟား......ရတယ္...ခုေလာေလာဆယ္ ငါေမးတာကိုသာေျဖ....မင္း ႏွလံုးအစားထိုးခြဲစိတ္မႈလုပ္ထားတာလား......?"
"က်ေနာ္က အဲဒါကို ဘာလို႔ေျဖရမွာလဲ......မျဖစ္မေနေျဖေပးဖို႔ လိုလို႔လား....😒😒"
"ရတယ္....မင္းမေျဖလည္း ကိစၥမ႐ွိဘူး.....ခုန မင္းmessကို ဖတ္မိတာ...Sorryပဲ.....ေနာက္ကိုမျဖစ္ေစရဘူး.....ျဖစ္စရာအေၾကာင္းလည္း မ႐ွိေတာ့ပါဘူးေလ.....မင္းန့ဲငါ ေနာက္ထပ္ထပ္ေတြ႕စရာ အေၾကာင္းမွမ႐ွိေတာ့တာ.....ငါစည္းေက်ာ္သြားမိတယ္....Miya....ငါသြားၿပီ...."
"ဟာ....Hyung....😳😢😢"
Guan Linတစ္ေယာက္ သူ႔ကိုေခၚရင္း က်န္ခဲ့ေလသည္......Jihoon Phoneကိုထုတ္ကာ.....
"Hello....ငါ့ကို Lai Guan Linဆိုတဲ့သူရဲ႕ အရင္ကကိစၥေတြအကုန္ကို စံုစမ္းေပး....အကုန္လံုးသိခ်င္တယ္ေနာ္....တစ္ခုတစ္ေလ က်န္ခဲ့ရင္ မင္း အေသပဲ..."
ေျပာၿပီး phoneခ်လိုက္ေလသည္........
ကိစၥမရွိပါဘူး Guan Lin.......မင္းမေျပာလည္း ငါ့ဘာသာသိေအာင္ စံုစမ္းလို႔ရတယ္.......ငါထင္ထားတဲ့ကိစၥသာ တကယ္ဆိုရင္ေတာ့....မင္း ငါ့ဆီက ခြင့္လႊတ္မႈကို မေမ်ွာ္လင့္နဲ႔......
ဒီတစ္သက္...မေျပာနဲ႔.....ေနာက္ဘဝေရာက္ေတာင္ မင္းကိုငါ ခြင့္မလႊတ္ႏိုင္ဘူး....😌😌😠😠
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Guan Lin.....Toiletကျပန္လာေတာ့....သူ႔messကို ယူဖတ္ထားတာကို ျမင္ေတာ့ ေဒါသထြက္ကာ ေျပာမိသည္........
ၿပီးေတာ့ Ommaေျပာထားတဲ့ အေၾကာင္းကို လာေမးေနသည္.....ဒီhyungက ဘာလဲ........
YOU ARE READING
💘Love Is Strong💘
FanfictionKang Daniel×Ong Seong Woo Bae Jin Young×Lee Daehwi Lai Guan Lin×Park Ji Hoon.....????