💘Love Is Strong💘
Part-20(Final Part)
Jihoon....နားထဲၾကားလိုက္ရတာကို....မယံုႏိုင္သလို.....ေနာက္ကိုလွည့္ၾကည့္ေတာ့.......
ကုတင္ေပၚမွာ လွဲေနတဲ့သူက....သူ႔ကို ျပံဳးျပေနသည္ေလ.....သူမယံုႏိုင္စြာ....လက္ကို ငံု႔ၾကည့္ေတာ့.......
သူ႔လက္ကို ကိုင္ထားေသာ.....ျဖဴေဖြးေနေသာ...လက္ေလးကို ေတြ႔ရသည္........
ထိၾကည့္ေတာ့........အဲ့လက္ကေလးက......ထိလိုက္တဲ့သူ႔လက္ကို ဖမ္းဆုပ္ကာ.......
Guan Lin.......
"Hyung....မယံုႏိုင္ဘူး ျဖစ္ေနတာလား....."
Jihoon.....တစ္ေယာက္.ေသခ်ာလည္းသြားေရာ.....႐ွက္ရမ္းရမ္းပါေတာ့သည္......
Jihoon......
"မင္း.....အစတည္းက သတိရေနၿပီဆိုရင္ ရေနေၾကာင္းေျပာပါ့လား.....ဘာလို႔ၿငိမ္ေနတာလဲ....."
"ေဟာဗ်ာ....က်ေနာ္က.....ဘယ္လိုျဖစ္လို႔...က်ေနာ့္အမွားျဖစ္ရျပန္တာလဲ......အျပင္က Hyungေတြကလည္း....က်ေနာ္....သတိမရေသးဘူးလို႔....ေျပာလိုက္တာမွ မဟုတ္တာ...."
"ဟမ္...ဒါဆို....မင္း ခုနတည္းက သတိရေနတာေပါ့......"
"ၾကာေပါ့....သတိရတာ....hyungလည္း....က်ေနာ့္ကို သတိရေနၿပီလားလို႔ ေမးလို႔လား......သူ႔ဘာသာ ေျပာခ်င္ရာေတြ စြတ္ေျပာေနၿပီးေတာ့......"
"ဘာ....မင္း..အဲဒါေတြကို....ငါမေျပာခဲ့ဘူးလို႔ သေဘာထားၿပီး....ေမ့ပစ္လိုက္....."
"ဟာ....ဘာလို႔ေမ့ပစ္ရမွာလဲ.....ဘာလုိ႔လဲ.....ခုမွ hyungခံစားခ်က္ အစစ္အမွန္ကို ၾကားရတာကို....မရဘူး....Hyung..က်ေနာ့္ကို ခ်စ္တယ္မလား..."
"မခ်စ္ဘူး......"
"အား....."
ေအာ္သံနဲ႔အတူ....Guan Linတစ္ေယာက္ ရင္ဘတ္ကိုဖိကာ......Dramaခင္းပါေတာ့သည္.......
Jihoon......
"Guan Lin....ဘာျဖစ္တာလဲ...အဆင္ေျပရဲ႕လား....."
ေမးေတာ့....Guan Linတစ္ေယာက္....Jihoonလက္ကို ဆြဲကာ.....သူ႔ဘက္ကို အတင္းဆြဲရင္း.....
YOU ARE READING
💘Love Is Strong💘
FanfictionKang Daniel×Ong Seong Woo Bae Jin Young×Lee Daehwi Lai Guan Lin×Park Ji Hoon.....????