💘Love Is Strong💘
Part-16Jihoonတစ္ေယာက္ phoneကိုကိုင္ထားရင္း........
"မင္း တကယ္ေျပာတာလား......"
Man....
"Nae.....အကုန္လံုးအမွန္ေတြပါ......သူေဌးေလး.....ဒါေတြကို ဘာအတြက္ေၾကာင့္......."
"မင္း....ငါ့ကို ျပန္မေမးနဲ႔......ငါခိုင္းတာပဲလုပ္....ငါေမးတာပဲေျဖ......"
"Nae......"
"မင္း စံုစမ္းလာတာကို တျခားဘယ္သူမွ မသိဘူးမို႔လား......"
"Nae.....ဘယ္သူမွ မသိေအာင္ က်ေနာ္ ေသခ်ာလုပ္ထားပါတယ္......"
"ဟုတ္ၿပီ.....ဒီကိစၥ ကို ငါကိုယ္တိုင္႐ွင္းမယ္......ဒါပဲ......"
Phoneကို ခ်လိုက္ၿပီး.........
"ဟာ........ဝုန္း....ဒုန္း....."
အက်ယ္ႀကီးေအာ္ပစ္လိုက္ၿပီး.....ေဘးနားမွာ ႐ွိတဲ့ စားပြဲေတြ ထိုင္ခံုေတြကို....တြန္းလွဲကန္ေက်ာက္ပစ္လိုက္သည္......
"ဘာလို႔လဲ......ဘာလို႔လဲ....ဘာလို႔ မင္းျဖစ္ေနရတာလဲ......"
ထပ္ခါထပ္ခါေအာ္ေမးေနေပမယ့္.......ေျဖမယ့္သူမ႐ွိ.........
သူ႔ေၾကာင့္.....ငါ.....အရင္လိုျပန္ျဖစ္ခါနီးၿပီကို........ဘာလို႔မ်ား....ငါ့ကို ေနာက္တစ္ခါ... .ေသလူလိုေနေအာင္ ျပန္တြန္းပို႔တဲ့သူက....ဘာလို႔ သူပဲျဖစ္ေနရျပန္တာလဲ.........
အစတည္းက........ငါရိပ္မိခဲ့ရမွာ....ငါသိခဲ့ရမွာ.......မင္းက ဘာေၾကာင့္Jinaနဲ႔တူေနသလဲ ဆိုတာကို.......
မင္း.....မင္း.....အစတည္းက....ငါ ဘယ္သူလဲဆိုတာကို သိလို႔မ်ား......ဟား.....ငါအေတာ္တံုးတာပဲ..........
ေကာင္းၿပီေလ.....မင္းက အဲလိုဆိုမွေတာ့........
Phoneထုတ္ကာ........ရင္းႏွီးၿပီးသား phone noေလးတစ္ခုကို ႏွိပ္ကာ......ေခၚလိုက္ေတာ့........
"Hello.....Hyung....."
တစ္ဖက္မွ ထူးသံကို ၾကားလိုက္ရသည္.........
YOU ARE READING
💘Love Is Strong💘
Hayran KurguKang Daniel×Ong Seong Woo Bae Jin Young×Lee Daehwi Lai Guan Lin×Park Ji Hoon.....????