Dühösen futottam haza a sötétben. Elegem van mindenből és mindenkiből! Még hallotam hogy Scott utánam fut. Elegem van belőle is, úgy tekintettem rá mintha a bátyám lett volna... de ő is hátba szúrt.Rá jöttem, hogy farkasként gyorsabban futok úgyhogy átváltoztam és ugy futottam tovább.Apám az alfa és azt akarja, hogy gyilkoljak azért, hogy minden falka behodoljon neki.Azért akarja,hogy gyilkoljak mert én vagyok a leggyorsabb és nagyon jók a reflexeim bár minden farkasnak jók a reflexei.A farkas lét előnye, hogy este láttunk a sötétben s nem csak farkasként hanem emberként is.Fekete bundám van és zöld szemem.
Visszaemlékezés
Most is az történt , hogy apu elhivott az erdőbe, ott van egy kunyho a "falka kunyho ja".Beléptem a régi rozzant fa ajtón, a nappaliba és megláttam aput és Scottot.Amint beléptem oda kapták a fejüket.Apunál egy injekciós tű volt
tudtam mit akart ezért lassan elhátráltam az ajtóhoz de Scott le akart fogni ezért férfiasságán rúgtam és össze rogyot a földön. Hallotam, hogy még Scottra kiabál, hogy kapjon el. Ezért gyorsan elfutottam. Tudtam mi volt a tűben egy olyan folyadék amit senki se tudd, hogy mi csak a farkasok.Azt a szert, ha beagyák nekem vagy bárkinek elfelejt minden érzést a világon és csak mészárolni akar.
Visszaemlékezés végeÉs most itt vagyunk.Be mentem a házunkba fel a nyikorgos lépcsőn.A szekrényről le vettem egy sport táskát bele dobáltam pár ruha darabot, 8000$ , a telefonomat a töltöjét , a fülhallgatomat és kimásztam az erkélyre és le ugrottam három emeletet azért három emeletet ugrottam le mert nem akkarok kérkedni de itt New Yorkba gazdagok voltunk. Egészen a buszmegállóhoz futottam pont el kaptam egy buszt San Diegóba és itt változott meg minden...
Sziasztok Oreok!! Remélem eddig tetszik a történet.Ha akartok folytatást jelezétek egy csillaggal!! :) 😊❤️