Amikor felkeltem egy fehér szobában találtam magam nem emlékszem semmire csak, hogy Scott bevisz ide egy fekete hajú lánnyal. Jóban körülnéztem és megláttam egy ideges barna szempárt és egy aggódó kék szempárt.
Az aggódó kék szempár az Scotté volt a barna ideges meg a lányé akinek a nevét még most se tom de nem is érdekel ez most jobban érdekel, hogy szét megy a fejem.Scott rám nézett aztán megszólalt:-Szia Raven-mosolygott egy kicsit idegesen.
-Szia Scott-a nevét olyan gúnnyal ejtettem ki ahogy csak lehetett.Közben éreztem valami furcsa illatot a levegőben szippantottam egyet a levegőbe, és megéreztem vámpir.Akkor már jobban gyülöltem az a lányt.-Csak segíteni szeretnék Raven, apád egy hónap múlva jön ide ezt a területett elfoglalni a régi falkával! De én veled vagyok rendben?-mosolygott most már kedvesen és kitárta a karját, hogy öleljem meg oda rohantam és szorosan megöleltem és mélyen, beszippantottam férfias illatát ő a második családom.Amikor megöleltem kinyitottam a szemem és megkérdeztem ami már érdekelt is meg nem is egy ideje.
-Scott ki ez a vámpir kis csaj?-kérdeztem flegmán és mérgesen is.
-Raven bemutatom a hugomat...Folytatjuk..
Remélem tetszet ez a rész ha igen dobjatok egy csillagot és ha van kedvettek választhatok a lánynak mi legyen a neve:
a) Bella
b) Cassie
c) Léna
Na puszi Oreok! :3 ❤️😂😊