*kendimizce yazılmıştır. Gerçek değildir.
Çevresindeki baskılara ve maddi sıkıntılara dayanamayan Raskolnikov, derdini dinlemesi ve rahatlamak için sevgilisi olan Valentina'yı evine çağırır. Valentina'nında Raskolnikov ile konuşacağı şeyler vardır. Raskolnikov ona yaşadığı maddi sıkıntıları ve çevresindeki kötü insanları anlatır. Valentina ise onu hiç umursamaz ve uzun zamandır onu tanınan bir polis olan Razumihin ile aldattığını, onu sevdiğini söyler. Raskolnikov bu durum karşısında fazlasıyla üzülür ve sinirlenir. O anda aklına bir fikir gelir. Sevmediği insanları öldürme arzusu ile dolan Raskolnikov, kendini öldüreceğini söyler ve onu evden kovar. Valentina, ilk başlarda blöf yaptığını düşündüğünden pek umursamaz ve Razumihin ile buluşmaya gider. Razumihin'e konuştuklarını anlatır. Razumihin tedirgin olur ancak sonra o da umursamaz. O esnada tefeci kadın Alyona kardeşi Lizaveta ile Raskolnikov'un evine parasını almak için gider. Raskolnikov onları içeriye davet eder ve onları öldürür. Daha şimdiden seri katil düşünce yapısına sahip olan Raskolnikov dayanamaz ve ona ettiği hakaretler ve kötü davranışlardan dolayı ev sahibini de öldürür. Kendini de öldürdüğü süsünü vermek amacıyla kardeşi Dunya'yı çağırır ve onunla morgdan kendi yaşlarında bir ceset çalar. Cesedi tanınmaz hale getirir ve bütün paraları ve değerli eşyaları alarak evden kaçar. İmajını değiştiren Raskolnikov kardeşi Dunya'yı da istemediği adam olan Lujin ile evlenmekten ve annesinin baskısından kurtarmak için onu da yanına alır ve birkaç gün ortalardan kaybolurlar. Bir hafta sonra Sibirya'ya kaçan Raskolnikov ve kardeşinin içi rahat etmez. Raskolnikov sürekli herkesin öğrendiği hissine kapılır ancak orada bir hayat kurmak zorundalardır. Razumihin ve Valentina Raskolnikov'un evine gider ve gözlerine inanamazlar. Herkes Raskolnikov'un ve diğer cesetlerin katilini ararlar. Oysaki Raskolnikov ölmemiş, kendine yeni bir hayat kurmuştu. Sonya ile tanışan Raskolnikov, ondan hoşlanır ve ona da gerçekleri anlatır. Sonya yakın zamanda ölen abisi Meltou'nun kimliğini Raskolnikov'a verir. Böylece Raskolnikov kaçak değildir. Mutlu bir hayat sürerler. Razumihin ise katili bulamadığından dosyayı kapatır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazdığım/ız
RandomKendi yazdığım veya yazdığımız çeşitli kurgulu yazıları burada topladım. İyi okumalar :)