Κάποτε ήταν ένα αγόρι και ένα κορίτσι.
Το κορίτσι 17 και το αγόρι 18. Ήταν πολυ ερωτευμενοι και καλά μαζί.
Το πρόβλημα ήταν ότι το κορίτσι είχε πολλές απαιτήσεις και αγόρι δεν είχε την δυνατότητα της πραγματοποιηθεί κάθε τι που ζητούσε. Όπως να την πηγαίνει ταξίδια και να της αγοράζει ρούχα και χρυσαφικα!Όπως αυτή ήθελε.
Ήταν "πολύ κακομαθημενη" του έλεγαν οι φίλοι του.
"Να την παρατήσεις" του έλεγαν!
Εκείνος δεν τους άκουγε επειδή την αγαπούσε και συνεχιζε να είναι μαζί της...
Ώσπου ήρθε εκείνη η μέρα...
Το κορίτσι του ζήτησε να πάνε ένα μακρινό και πλούσιο ταξιδάκι...του είπε πως όλα τα ζευγαράκι πηγαίνουν!
Το αγόρι της είπε πως δεν μπορεί...Ας κάνει λίγη υπομονή να δουλέψει και να μαζέψει χρήματα.
Τότε αυτή άρχισε να του φωνάζει!
Του έλεγε πως δεν της άρεσε να βγαίνει συνέχεια στο ίδιο μέρος και πως δεν μπορεί να ζήσει άλλο έτσι.
Τον κοιτάει με ένα θλιμμενο βλέμμα και του λέει:"Θέλω να χωρίσουμε. Σε αγάπησα πολύ αλλά δεν μπορούμε να είμαστε άλλο μαζί αν δεν μου παίρνεις τίποτα!Συγνώμη".
Το αγόρι με δάκρυα στα μάτια άρχισε να τρέχει με προορισμό το σπιτι του. Πηγε στο δωμάτιο του τόσο βιαστικά που κάνεις δεν τον πήρε είδηση. Σκέφτηκε όλα όσα του είπε και όλες τις στιγμές που πέρασαν μαζί.
Έτσι έκατσε και έγραψε ένα γράμμα το οποίο έλεγε: Η ζωή μου δεν έχει νόημα χωρίς εσένα. Έφυγα να ξέρεις πως πάντα θα σε αγαπώ. Παρόλο που μου φέρθηκες έτσι σε αγαπώ και να προσέχεις.
Αφού το έγραψε έκοψε τις φλέβες του. Όταν η μητέρα του μπήκε στο δωμάτιο χωρίς να ξέρει τι είχε συμβεί, είδε το αγόρι μέσα σε μια λίμνη αίματος.
Κάλεσε αμέσως το ασθενοφόρο. Έξω απο το σπίτι μαζεύτηκαν πολλά ασθενοφόρο και κόσμος.
Μια φίλη της κοπέλας της τηλεφώνισε για να της πει τι είχε συμβεί,έχασε την γη κάτω από τα πόδια της και αμέσως άρχισε να τρέχει προ το σπίτι του αγοριού.
Δεν έφτασε όμως στον προορισμό της αφού πριν φτάσει στο σπίτι του την χτύπησε ένα αυτοκίνητο. Ο κόσμος που ήταν τριγύρω κάλεσε το ασθενοφόρο.
Το αγόρι ήταν νεκρό και το κορίτσι στην εντατική,ανάμεσα στην ζωή και τον θάνατο.
Ακούστηκαν φωνές όπως:Κάντε κάτι, την χάνουμε!
Τα μηχάνημα είχαν σχεδόν σταματήσει..
Τότε ένας "άγγελος" εμφανίστηκε πάντως από το κορίτσι και της είπε: Μην φοβάσαι αγγελούδι μου δεν θα σε αφήσω να φύγεις. Δεν θα σε αφήσω να πεθάνεις. Υποσχέθηκα ότι θα σε προστατευσω!Σε αγαπώ και θα σε αγαπώ για πάντα!"
Το κορίτσι επέζησε και οι γιατροί δεν μπορούσαν να της εξηγήσουν το γιατί.
Μόλις συνέλθει από την νάρκωση κατάλαβε τις είχε συμβεί και ότι το αγόρι ήταν αυτό που την είχε βοηθήσει.Μετάνιωσε για την συμπεριφορά της απέναντι του και το ποσό κακομαθημενη ήταν.
Πηγή αυτής της ιστορίας είναι ένα βίντεο από το YouTube..
Στο τέλος του βίντεο επίσης αναφέρει πως είναι αληθινή ιστορία μιας φίλης και ότι δεν προσπαθεί να πείσει κάποιον οποίος θέλει την πιστεύω..αν όχι πρόβλημα του...Στο κείμενο έχουν γίνει κάποιες μικρό διορθώσουλες..
Το link του βίντεο: https://youtu.be/o92eflIf8Ek
Πολύ μακαβρια ιστορία..να περιμένετε και άλλες..
-Ντορέτα
[Δημοσιεύθηκε Σάββατο 10 Μαρτίου, ώρα 23:50]
VOCÊ ESTÁ LENDO
Short Stories - Μικρες ιστορίες
EspiritualΜικρές ιστοριες με βαθύ νόημα που μπορούν να σου αλλάξουν τον τρόπο σκέψης.. Σας ευχαριστώ όσους στήριξαν αυτό το βιβλίο και εύχομαι να το στηρίξουν και αλλά άτομα στο μέλλον, σας ευχαριστώ εκ των προτερων. Κ Α Λ Υ Τ Ε Ρ Ε Σ Θ Ε Σ Ε Ι Σ #2 ΙΝ ΠΜΕΥΜ...