•Z pohledu Newta•
Thomas byl zrovna u mě doma a seděl na posteli. Zachvíli jdeme domu k jednomu klukovi z naší školy, pořádá party. Budou tam jak ti oblíbení, tak i ti neoblíbení, prostě celá škola. Jsem za to rád, protože kdyby byli pozvaní jen ti oblíbení, tak Thomas by mezi námi nebyl. Známe se dlouho a mám ho moc rád. Občas se ke mně dostanou drby, že prej jsme teplí. To je ale kravina, protože já chci Betty(holka z vedlejšího města).
Při pomyšlení, že už musíme vyrazit, jsem se zachvěl. Nic jsem nejedl, a tak mi bylo jasný, že se rychle zliju, vůbec se mi tam nechtělo. "To přežiješ, Newte. Sušenku?" Řekl Thomas a z batohu vytáhl čokoládové cookies, ty zbožňuju. Jednu jsem si vzal. Thomas vždycky vycítí, když nejsem ve své kůži a to je jeden z tisíce důvodů, proč je to můj nejlepší kamarád.----------------------------------------------------------
•Z pohledu Thomase•
Klepeme s Newtem na dveře Richieho domu. Na tyhle akce moc nejsem, nebo lépe řečeno..nikdo mě na ně nezve. Jo, to je ten pravý důvod proč jsem 24/7 buď zavřenej doma, s Newtem-mým jediným nejlepším přítelem, nebo u rybníka na opačný čtvrti města, klid mi vyhovuje.
Dveře se rozletěly. "Čau Newte! Já věděl, že dorazíš! S kym jsi sem přišel, toho neznám" a George vzápětí zmizel v davu tančících lidí. Vešli jsme dovnitř a jak vidím, zábava je tady v plnym proudu. No, tak tohle bude ještě sranda-ironicky. "Thomasi, pamatuj, že když budeš na sračky, tak si taxíka platíš sám!" Newt se zasmál a odskákal si to ke skupince, kde se hrála flaška. *o pár minut později* Snažil jsem se odbourat všechny negativní pocity a bavit se. Smál jsem se u kuchyňský linky s celkem fajn partou lidí. Jak to, že jsem je nikdy předtím neviděl? Položil jsem skleničku s vínem na stůl, "Kde je záchod?", "Půjdeš rovně a doleva, druhý dveře", ukázala mi cestu slečna s modrými vlnitými vlasy. Když jsem se už už blížil, někdo mě zatáhl za tričko-neměl jsem ponětí, kdo to je. Ajéje. Ocitnul jsem se u party lidí na gauči kolem stolku, kde se hrála flaška. Všichni už byli pod vlivem, i Newt. No tak hlavně, že se nechtěl opít. "Helemese, padlo to na Thomase. To je ten suchar, ne?" Řekl Richie a všichni se rozesmáli na celé kolo. Až na mě a na Newta. "Drž hubu, Richie" Odpověděl jsem mu a on se ke mně provokativně přiblížil. "Co žes to řekl? Dávám ti úkol, Thomasi. Líbej se s nim a ukaž, že na to máš!" A ukázal na Newta.
-----------------------------------------------------------
Tak, tohle je moje úplně první kapitola, kterou jsem kdy napsala. Doufám, že je to alespoň trochu ke čtení :p Kdyby měl někdo k něčemu nějaké připomínky, tak neváhejte napsat! :)
Love ya all, xx_Lii
♥
ČTEŠ
Please, Tommy. Please//Newtmas
FanfictionVšechno to začalo jedným nevinným večírkem... •Příběh pro ty, kteří shipují Newta & Thomase Love ya all♥