On je mladší!!??

662 22 17
                                    


Tobě se líbí mladší kluk jo? Ty seš ale divná....to není normální

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Věk je jen nicneříkající číslo....

Líbí se ti mladší kluk a pořád dokola se ptáš sama sebe...

Je to divný?

Vydrželo by nám to kdyby jsme spolu chodili?

Hraje věk v partnerském životě vůbec nějakou roli?

A pokud ano tak jakou.....

Hlavní věc kterou si teď musíš uvědomit, je, že věk v lásce nehraje žádnou roli (pokud není mezi partnery až moc velký rozdíl)

A nad věkem se rozhodně nemá cenu pozastavovat....

Teď si představ že ta dívka v tomhle příkladů jsi ty...a......

Hrozně se zamiluješ do nádherného kluka tvých snů....byla to láska na první pohled a ty víš, že on je ten pravý a to jsi s ním ještě ani jednou nepromluvila....po nějaké době se spolu začnete bavit a pak při rozhovoru dojde na věk....

,,Kolik ti je??"

,,No, mě je 16, kolik je tobě"??

,,Mě je teprve 15"

--(trapná chvilka)--

,,Aha......." (Odcházíš)

Ne! Ne! Ne!!!!!!! Počkej!! Neodcházej!!
Tohle může být osudová chvilka tvého života.....

Odešla jsi..a zapomněla. Zapomněla jsi na všechny počáteční city, které jsi k němu probudila......

Přitom nevíš, že on byl ten pravý...že v tvé knize života bylo napsáno že si ho vezmeš...budete mít děti....budete šťastní...

Ne! zahodila jsi ho jak malá dívka panenku, která má jen malilinkou vadu. Nebo jak starý nic netušící člověk léky, které potřeboval k životu.

Jednala jsi rychle a malomyslně. A to ty si vůbec neuvědomuješ.. Odcházíš zklamaná a zarmoucená.....

Proč? Nemáš k tomu sebemenší důvod. Věk?? Ne to není důvod...věk je nic .... nehraje vůbec žádnou roli... Je to jen malá, malililinká překážka kterou TY jsi zvětšila na obrovský problém. Vzadala jsi se hned na začátku. Jsi slabá..

Prohrála jsi.......... prohrála jsi sama sebe, svůj život, své štěstí....a to jen kvůli jednomu slovu.........VĚK!!

Tenhle příběh byl možná až moc přehnaný a vážný....Jde o to aby jsi si opravdu uvědomila že na věku prostě nezáleží.....

Pokud jde o otázku-Je divný že se mi líbí mladší kluk, tak odpověď je myslím jasná.....

Ne!!

Pokud teda není mladší o moc....(1,2,3 roky nic neznamenají....)

Jestli vaše partnerství vydrží, to jen a jen na vás.....věk v tom znovu nehraje žádnou roli....... ..    ... ..  ..     .... ...  .       .....

Pokud není mladší o moc v partnerském životě jednoduše VĚK ŽÁDNOU ROLI NEHRAJE!!!

_______________________________________
Ahoj doufám že se vám další část líbila a malinko jste se poučili......Budu ráda za každý komentář nebo votes.....
Vaše Anež 😘







Jak poznám že se mu líbím aneb co jsou vlastně kluci zač?Kde žijí příběhy. Začni objevovat