Láska z pohledu očí

1.6K 32 12
                                    

Stále se na tebe dívá a ty nerozumíš jeho pohledu....

Líbí se ti, moc ho ale neznáš, a jedinou vaší komunikací je pohled....

Tak to je tahle kapitola určená tobě....
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""'''''

Oči jsou pro člověka důležité z mnoha stránek. Stejně tak jak rozlišujeme, která barva se nám líbí víc, a která nám je sympatická rozlišujeme další a další věci.

Mezi ně patří i vybírání partnera.

První na co se u kluka většina holek dívá je jak vypadá. Pak následuje jaký je uvnitř a pak samozřejmě další vlastnosti... např: inteligence, atd..

U kluků je to v podstatě stejné. Ale podle studií, je souzení podle vzhledu ještě častější. U kluků je také častější láska na první pohled.

Pohledy....

Když si všimneš nějakého HEZKÉHO kluka v tvé blízkosti co uděláš??

Většinou se na něj nenápadně začneš dívat a sledovat ho. Pokud je starší 12 let a jsi mu sympatická, měl by na tebe reagovat stejně. Samozřejmě nějaký Kluk na tebe bude reagovat už v 10 a nějaký až ve 14..... záleží na vyspělosti.

Pohledem dáváš najevo, že tě někdo zajímá a všimla jsi si ho. Stejně je to i u kluků.

Pokud si však všimneš nějakého NEhezkého kluka v tvé blízkosti jdeš raději jinam, pohledem o něj projistotu ani nezavádíš..

To je taky přirozené.....

Pokukování

Pokud po tobě už chvíli pokukuje nějaký Kluk je to určitě signál že si tě všimnul a má o tebe zájem.

Ale zase to není tak, že jednou se na tebe podívá nějaký Kluk a hned to znamená že tě miluje....

Někdy, když se na tebe nějakou dobu zamýšleně a bez výrazu dívá může být taky jen zamýšlený a vůbec nemusí vědět že se dívá na tebe.

Nejvýraznější jsou samozřejmě pohledy do očí. Přímý pohled do očí většinou už opravdu něco znamená.
Pokud se tedy nejedná o zamýšlený pohled nebo jen o omylný.

Určitě znáš taky takové ty jeho pohledy kdy on se na tebe dívá ty se otočíš a podíváš se na něj a on uhne pohledem nebo sklopí oči, a dělá, že nic.
Tenhle případ je hlavně pokud se ještě neznáte, ale oba už o sobě víte...

Může to být také znak spíše stydlivích kluků(introvertů), kteří se bojí  dlouhého očního kontaktu.

Ale pozor pokud se tohle děje často je jasné, že o tobě ví a je na nejvýš pravděpodobné že by s tebou rád navázal kontakt!!!

A pak jsou tady už ty dlouhé pohledy do očí....Pokud je to kluk se kterým se znáš.....nic moc to znamenat nemusí. Může tě jen brát jako kamarádku a pohledy neřeší. Ale může to být samozřejmě i náznak toho že se mu líbíš....

Pokud toho kluka znáš jen tak od vidění nebo se ještě moc neznáte, ale už jste spolu pár slov promluvili je tohle jasný náznak lásky na první pohled!!.....ale samozřejmě se ti to musí stávat častěji.

Avšak pokud se s ním opravdu moc neznáš tak k dlouhému očnímu kontaktu se odváží jen ti nejodvážnější kluci. Většinou to bývají extroverti.

Všechno co jsem teď v poslední části téhle kapitolu zmínila platí úplně stejně i u holek....Pohled ti častěji řekne o hodně víc, než čekáš.....😘

_______________________________________

Ahojky😘
Doufám, že se ti líbí další kapitola....
Pokud jsi se něco nového dozvěděla nebo ti můj článek dokonce i pomohl, určitě nezapomeň zanechat Votes nebo koment....
Vaše Anež 😘





Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 26, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jak poznám že se mu líbím aneb co jsou vlastně kluci zač?Kde žijí příběhy. Začni objevovat