4 Част

10 2 0
                                    

8:30 часа Стаята на момичетата:

Неутрален разказвач:Алармата на Майоми звъни и събужда всички.
Сана:Добро утро.
Мая:Добро да е.(Измърмори Мая)
Неутрален разказвач:Всички станаха от леглата,облякоха се и отидоха да закусват.Същото направиха и момчетата.След закуска всички се насочиха към мястото където ще определят своя партньор.
Полковник:Добро утро.
Всички:Добро утро полковник.
Полковник:Днес ще определите своя партньор чрез синхронизация на чувствата и движенията си.Накои от вас може и да знаят,че вече си имаме карма.
Всички без Майоми и Кей:Какво?!!
Полковник:Точно така.Това са Майоми и Кей.
Сана:Майоми ,защо не ми каза?(ядосано )
Майоми:Извинявай Сана-чан нямах време.Съжелявам.На изпитът Кей-кун беше във беда ,после аз бях и преди да се усетя вече бяхме карма.
Полковник:Точно както казва Майоми.Останалите осем трябва да открият своя партньор.Вие двамата сте свободни.
Кей:Майоми-сан здравей.
Майоми:О Кей!
Кей:Нямах си и напредстава ,че ще стане така.Даже забравих ,че сме били карма(смееше се Кей)
Майоми:Кей-кун може ли да те наричам просто Кей.(зачерви  се леко Майоми)
Кей:Н-нямам нищо напротив.Тогава може ли и аз да те наричам само Майоми.
Майоми:Да.Тогава Кей ако искаш след обяда да се разходим и да опознаем малко острова.Другите няма да са тук и няма какво да правим само двамата.
Кей:Добре.

Неутрален разказвач:Майоми и Кей отидоха да обядват ,докато другите трябва да си намерят партньори.

Майоми:Мммм това е вкусно.
Кей:Да.(усмихна ѝ се сладко,карайки да се изчерви)

Неутрален разказвач:Майоми си изтърва вилицата на земята и се наведе да я вземе същото направи и Кей,за да я даде.Двамата докоснаха ръцете си и ги удари лек ток.Беше ги срам за това бързо се надигнаха ,но си удариха главите във масата и  станаха пак.

Кей :Ох това боли(каза засмяно Кей със сълза на окото)

Неутрален разказвач:Майоми избърса сълзата на Кей и му се усмихна.Той се изчерви, извърна глава и пачна пак да яде.

Майоми:Готов ли си?
Кей:Да,ей сега само минута.
(Майоми му се усмихна и нищо не каза )

13:27 Залата за връзки :
Неутрален разказвач:Всички останали продължават да търсят партньора си.

Мая:Охо тъпия перверзник.
Хаясе:Тъп ли?Ха........Само ако беше момчещях да ти жребия,но понеже съм джентълмен няма да го направя.
Мая:О колко мило от твоя страна.(присмя се Мая)
Пробвай се мижитурко!
Хаясе:Искаш ли!
Мая:Хайде де!

Неутрален разказвач:Мая се превърна във чудовище със коси от змии а Хаясе във снежно бял тигър със черни ивици.Двамата започнаха да се бият помежду си.

Мая и Хаясе:Мразя те !!!
(Казаха едновременно двамата )

Неутрален разказвач:Двамата се синхронизираха и се превърнаха във карма.

Полковник:Този фипоск е по-добър и от миналия.

Мислите на Мая:
Озовах се във бяло пространство заедно със Хаясе.Забога!!!Защо сме голи , и защо Хаясе е тук.Поне не се виждаме ясно.Чакай малко да не сме се превърнали във карма след като се сбихме ?Не,не,не няма начин аз и Хаясе.(Изпадна в отчаяние)

Хаясе:Не може да бъде!!
Мая:Мислиш ли?
Хаясе:Защо със теб!
Мая:Сякъш аз съм искала това да стане.Както и да е огледай се .
(Хаясе погледна изцяло Мая)
Мая:Какво зяпаш тъп перверзнико!
(Зашлеви му шамар)
Хаясе :Ти какво гледаш глупачка!

Неутрален разказвач:Двамата отново бяха нормални след минута.

.....,................................


Ако ви е харесало гласувайте
Коментирайте какво да добавя или какво да се случи.
Сори за грешките.
Чао-чао😊

Академия за чудовища Where stories live. Discover now