3 Част

15 2 0
                                    

Неутрален разказвач:Във залата влезе Върховния.

Върховен:Добре дошли в Академията за чудовища!Аз съм Върховния.Сигурно знаете в какво положение е целия свят.Надявам се през тези 4 години да станете велики елити,с които целия свят да се гордее.От тук насетне ще минавате през много трудни физически и  психични изпитания за вашата воля.Дано се справите.

Неутрален разказвач:Върховния се оттегли.Подполковник заведе всички по стаите им.

Мислите на Майоми:
Не успях да говоря със Кей-кун.(разочарована).Исках поне да му кажа лека нощ.Нищо и утре е ден Майоми.

Неутрален разказвач : Всички си легнаха и заспаха веднага .


8:30 Стаята на момичетата:
Неутрален разказвач:Алармата на Майоми звъни и събужда всички в стаята.

Сана:Мммм.....Колко е часа?(сънен глас)
Майоми:(прозявка)Ами 8:30,8:30!Ставайте !

Неутрален разказвач:Всички бързо станаха прибраха леглата си,преоблякоха се и отидоха да закусват.

8:50 Стаята на момчетата :
Кей:(прозявка)Момчета колко е часа?
Хаясе:Какво ти пука.Заспивай вече!
Неутрален разказвач:Кей стана ,за да погледне колко е часа.

Кей:СТАВАЙТЕ !
(Изкрещя Кей)
Джин:Защо крещиш?
Кей:8:55 е ще закъснеем за закуска!
Хаясе:Защо си толкова нервен?Ставаме де.

Неутрален разказвач:Момчетата се облякоха и отидоха да закусват.

Подполковник;Добро утро (усмихнат)
Всички:Добро утро.
Подполковник:Надявам се да си знаете програмата за днес.След като закусите елате направо във стаята за уроци.

Всички:Да!

Майоми:А това не е ли Кей-кун?😊
Кей:Майоми-сан .Добро утро !

Неутрален разказвач :Всички се закусиха и се насочиха към стаята за уроци.

Сана:Майоми села насам.Седни до мен .😄
(Майоми ѝ се усмихна )
Подполковник :Съжалявам днес ще учите нещо скучно и досадно,но не се тревожете утре определено ще ви е забавно.За това без оплаквания и да започваме.

Мислите на Майоми:
Днес беше пълна скука ,но успях да се видя със Кей-кун.Той е мил,красив има руса коса и очи като смарагд ,можеш да се изгубиш във тях и....(онесено си мисли за Кей)Оффф (удря си леки шамари).Какво си мисля(зачервена).Стига толкова!

20:00 На вечеря :
Подполковник:След вечеря можете да излизате и да се разхождате из острова,но внимавайте острова е пълен със опасни същества.Това е за днес.

Майоми:Хей момичета чух ,че наблизо има горещи извори.Искаъе ли след вечеря да отидем.

Сана:Добра идея.
Мая:Все тая.
Зина:Горещ извор а.Ще е приятно.
Мей:Звучи добре 😄
Майоми:Добре решено е ,след вечеря ще ходим на горещите извори.

Хаясе:Чухте ли това (дяволска усмивка)

Джин и Кей:Какво да сме чули?

Хаясе:Мамиче ще ходят до горещите извори.

Масато:И какво от това?

Хаясе:Вие момчета наистина ама наистина сте назад.Ще видим голи момичешки тела.(отново дяволска усмивка)

Кей : Чакай малко Хаясе.Какви си си наумил?
Хаясе:Ще ги шпионираме.
Кей:Сигурен ли си.
Хаясе:Естествено.А сега да тръгваме иначе ще ги изпуснем .

Неутрален разказвач :Момичетата тръгнаха към горещите извори а момчетата ги следяха стъпка по стъпка.

Майоми:Най сетне (нз как се пише)
сме тук.(отдъхна си Майоми)
Мей:Изглежда приятно.

Неутрален разказвач:Момичетата започнаха да се събличат.

Хаясе :Хей,хей,хей пред нас ще се разкрие великолепна гледка всеки момент.

(Всички нетърпеливо чакат)

Джин:Хаясе мръдни!Не мога да видя.
Неутрален разказвач:Момчетата се бутаха и смачкаха храста.Тогава момичетата чуха звук от храста.

Мая:Чух те ли нещо?
Момичетата:Да.

Неутрален разказвач: Хаясе падна пред храста ,тогава Мая се превърна във чудовище,което има коси от змии а езикът и очите ѝ досущ като на змия.Тя каза на момичетата да се покрият докато  изхвърли боклука.

Зина:Отвратително!
Мей:Изроди!
Неутрален разказвач:Мая се изкрещя перверзници и хвана Хаясе и Кей а другите се измъкнаха .Мая ги хвърли чак до другия край на осърова.После момичетата се изкъпаха спокойно .

22:00 Стаята на момчетата:
Хаясе:По дяволите боли ме задника.Ако не беше онази Мая.

Неутрален разказвач:Момчетата разочаровани си легнаха.


Честит рожден ден Божията ми сила пожелавам ти всичко Кот се сетиш.Да си хванеш кореец и знаеш други 😉❤️❤️❤️
Сори за грешките бързам и редактора побърква ме .
Ком.ако ви е харесало и пишете какво искате да се случва .
Гласуването  също е важно 😁
До после.

Академия за чудовища Onde histórias criam vida. Descubra agora