İlk Karşılaşma

6 0 0
                                    

Cehennem ateşinin o dayanılmaz sıcaklığını gözyaşları içinde hayal etti hıçkıra hıçkıra ağlarken belki de bunun son duası olabilir diye yakarışlarını uzattı ve en sonunda Amin dedi. Gördüğü rüyanın etkisinden hala kurtulamamıştı, seccadesinden kalkmak üzereyken yerde hafif bir titreme hissetti vücudundaki bütün kılları diken diken olmuştu,yanına yaklaştığını hissettiği Cin Termiş olabilirdi. Kimsin diye sordu bu denli sıcaklığı ilk defa hissediyorum birinin odada olduğunu biliyorum ama neden konuşmadığını anlamadım. Tekrar ediyorum kimsin eğer konuşmazsan Ayetleri okumak zorunda kalırım, diye seslendi.
Senin kim olduğunu bizzat görmek istedim, anlattıkları kadar bizim yaşamımıza dair bilgin olup olmadığını merak ettiğin için geldim, sonra belki görüşürüz....
Beyninin içinde yankılanan ses kesilmişti, bu kesinti ile yanına kadar yaklaşma cesaretini gösteren bu yabancının da gittiğini anladı. Peki bu tehlikeyi göze alabilecek kadar güçlü bu Cin kimdi diye kendine sordu,aslında kendisine sorduğunu düşündüğü soruyu farkında olmadan Termiş'e sormuştu,aldığı cevap ile adeta irkildi.
Onu biz bile tanımıyoruz,nerde yaşadığını adını kabilesini hangi ırktan olduğunu bilmiyoruz, onun hakkında bildiğimiz tek şey Efsane ve söylentiden ibaret ,ifritlerden olduğu hakkında bir takım rivayetler var fakat onlar bile bunu tanımadığını söylediler,ama tahmin edersem bu yanlız gezen avcı bir gezginmiş.
Bu arada Allahın izniyle sana zarar veremez Sen Allah'a sığındıkça güçlenirsin, ama senin zayıf anını yani Allah tan uzaklaşma anını bulabilse sana zarar vermesi kaçınılmaz olur, dedi Termiş
Sen ne zaman geldin, diye sordu
Koruma ayetleri sayesinde kendimi gizledim okudukça etrafımdaki duvar daha da kalınlaşıp güçleniyordu bu sayede Allahın yardımı ile ondan gizlenebildim, dedi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Noktanın MerkeziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin