Episode - 6

758 72 10
                                    

《《《Recall《《《

Nj-"😱အု....အု...ငါ့ဟာေလး...တက္...တက္ၿပီ....ဟ😱"

Chim-"😳အ...အနာဂတ္က ယြကထီး😳😱"

》》》Recall End》》》
_____________

~~~Next Morning~~~

D.r-"၄ေယာက္လံုး အဆင္ေျပသြားမွာပါ...ဒီေန႔ေတာ့ဘယ္မွမသြားၾကဖဲ အိမ္မွာ နားနားေနေန ေနရင္ေတာ့ပိုေကာင္းတာေပါ့...ေဆးေတေပးထားခဲ့တယ္ေနာ္...ကဲ...ဒါဆို..."

Chim-"droctor (လီး)
...shi...က်မလိုက္ပို႔ေပးမယ္ေလ..."

D.r-"ရပါ....ဟမ္....Doctor လ...လ..လီး??"

Chim-"အမ္...?အာာာ...miyanae...doctor (lee) shi...ဟဲဟဲ"

D.r-"kimcharnar...က်ေနာ့္ဘာသာ က်ေနာ္သြားလိုက္ပါ့မယ္"

Chim-"Nae...ေကာင္းေကာင္းသြားပါ"

D.r  leeလဲေဆးအိတ္ေလးကိုင္ပီး ထြက္သြားခဲ့တယ္...

Chim-"chim ၾကက္သားဆန္ျပဳတ္,ျပဳတ္ေပးထားတယ္ စားၾကရေအာင္ေနာ္"

(A.n-Jimin ကို chim လို႔ဖဲသံုးေတာ့မယ္ေနာ္)

Nj-"gomawo"

Chim ကလြဲပီး တစ္အိမ္သားလံုး အေၾကာင္းရာ ကိုယ္စီျဖင့္ ေနမေကာင္းျဖစ္ေနၾကေလသည္...
အေၾကာင္းမွာ မေန႔ညကကိစၥေၾကာင့္ပင္~~~

Chimလဲညကအိမ္ကိုphoneလွမ္းဆက္ၿပီး အိမ္မျပန္ေတာ့ပဲ တစ္ေယာက္တစ္လွည့္စီလိုက္ျပဳစုေနျခင္းေၾကာင့္...အဓိက,ကေတာ့ jungkookခင္ပြန္းေလာင္းအတြက္သာလၽွင္...

Jin-"umm~Namjoom ah... မင္းေခၽြးမေလာင္းဟာက အရသာေကာင္းသားဖဲ"

Jk-"ဖူး....အဟြတ္"

ေတ်ာက္ chim ႏႈတ္ႏႈတ္စင္းၿပီးျပဳတ္ထားတဲ့ ၾကက္သားဆန္ျပဳတ္ေသာက္ရင္းနဲ႔ သီးပါေလ...

Nj-"seokjin...ေခၽြးမေလာင္းဟာက အရသာေကာင္းတယ္???ေဟ်ာင့္ မင့္ဘာကိူေျပာေနတာလဲ"

Jin-"အမ္...ဆန္ျပဳတ္ကိုေျပာတာေလ..."

Nj-"aww...ေတာ္ေသးလို႔"

Chim-"ahh...gomawo"

Nj-"ေအ...ေဟ်ာင့္seokjin မင္းလဲ chim လို ေခၽြးမေလာင္းေလးTaehyungတြက္ရွာေပးလိုက္ပါလား"

Jin-"omm...ငါလဲအခ်ိန္ဆြဲမေနခ်င္ေတာ့ဘူး...ျဖစ္ႏိုင္ရင္taehyungကို ဒီလအတြင္းၾကင္ဖက္ေတြ႕ေစခ်င္တယ္"

2Boys Lovesick •●Tae♡KOOK●•Where stories live. Discover now