taehyung elindeki silaha bir bakış attı. bunu çabucak halletmek zorundaydı çünkü ailesi yakında eve gelecekti. ayrılalı dört ay olmuştu. jungkook onunla tek bir kelime bile konuşmamıştı. jungkook artık jimin'e sahipti.
taehyung iç geçirdi ve sıska bileklerindeki yara izlerine baktı. karnı guruldadı, taehyung uzun zamandır iyi yemek yemiyordu.
taehyung, big hit lisesi'nin koridorlarında jimin'le birlikte durdu. yakın arkadaşı, taehyung'un ilgisini çekmeyen bir şey yapıyordu. taehyung ise genç birinci sınıf öğrencisini izlemekle meşguldü. çocuk muhteşemdi. taehyung gülümsedi, yürüdü, esasında jimin'i yalnız bırakmıştı. çocuğun yanında durdu, omzuna dokundu. çocuk dönünce, taehyung kalbinin durduğunu hissetti. taehyung bir insanın nasıl bu kadar muhteşem olabileceğini merak etti. taehyung gülümsedi ve şunları söyledi, "merhaba, ben taehyung. arkadaş olalım," taehyung, ona bakıp gitmeden önce, "siktir git," diye fısıldayan çocuğu izledi.
taehyung iç geçirerek yatağına doğru emekledi ve komidindeki fotoğrafı aldı. üzerinde o ve jungkook olan polaroid fotoğrafı. fotoğrafa bakıp usulca gülümsedi. genç olanı özlemişti.
"jeon jungkook," diye mırıldanmıştı biri. taehyung, işinden başını kaldırıp etrafına bakındı ve eski yerine oturan çocuğu buldu. şu an öğle yemeğiydi ve taehyung matematik çalışıyordu. büyük olanın kaşları çatıldı, "ne?"
genç olan iç geçirdi. "adım jungkook."
taehyung'un gözleri ışıldadı, genç olanla yakınlaştığı için mutluydu. kıkırdadı, "tanıştığıma memnun oldum."
taehyung elindeki fotoğrafı buruşturdu ve namluyu kafasına yerleştirdi.
jungkook gülümsedi ve büyük olana sarıldı. film izlemişlerdi. taehyung yere baktı ve söyledi, "seni seviyorum."
jungkook'un gözleri parladı, "ben de seni seviyorum."
"seni seviyorum, jeon jungkook," diye mırıldandı. depresyonu ve kalp kırıklığı bu savaşı kazanmıştı.
taehyung tetiği çekti, dünya siyaha boyanmadan yalnızca iki saniye önce gürültülü bir ses geldi.
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ten days - v.k [TR ÇEVİRİ]
Fanfiction❝intihar etti-❞ ❝ben ne yaptım?❞ ALL RIGHTS BELONG TO ❁ @solarkth