8.Část

8.8K 410 48
                                    

„Ne, ne, ne! To jsem si rozhodně neobjednala! Chtěla jsem bílé růže s frézií a eustomou jako svatební kytici a na stoly červené růže s bílými karafiáty! A né jen červené růže s bílými!" řve Kim už asi půl hodiny do telefonu a nemá daleko ke zhroucení. Zatímco já načrtávám kde budou stoly, co na nich bude a kde kdo bude sedět. Jelikož pracuju jako návrhářka, tak je to pro mě hračka.

Sice většinou navrhuju šaty, ale navrhnout, jak bude vypadat něčí svatba, patří taky mezi mou parketu. „Děláte si ze mě srandu?!" zakřičí Kim zoufale do mobilu a klesne vedle mě na sedačku. „Co se děje?" zeptám se jí a natáhnu se pro gumu, jelikož mě její křik vyděsil tak, že mi ujela ruka a vytvořila dlouhou čáru po papíře.

Po deseti minutách křiku a dohadování Kim típne mobil a odhodí ho na stůl. „Právě mi volal fotograf, že dostal lepší zakázku a jestli nezvýším plat, tak to s náma ruší.." zaúpí a dá si ruce na obličej. „Tak seženeme jiného ne?" „To sotva.. Tohle je ten nejprestižnější fotograf, kterého znám" zamumlá do dlaní. „To si nemyslím" lišácky se na ní usměju.

„Jak to myslíš?" podívá se na mě a ruce si položí do klína. „No.. Myslím to tak, že můj dobrý kamarád Paul je ten nejlepší fotograf, kterého znám. Hodněkrát fotil naše kousky, večírky atd.. A výsledek naprosto dokonalý. I šéfka z něj byla nadšená. Jestli budeš chtít, domluvím ti ho.." mrknu na ní a jí se opět rozzáří obličej. „Panebože jo! To bude skvělý! Já tě tak moc miluju!" skočí mi Kim kolem krku a jelikož jsem to nečekala, tak obě skončíme na zemi.

„Och zlato! Nevěděl jsem, že mě podvádíš" ozve se za námi mužský hlas. Obě se za tím zvukem otočíme. Stojí tam Joe s pobavenou tváří a za ním se o zeď opírá Nick s úšklebkem na tváři. „Ty toho o mě ještě nevíš.." zachichotá se Kim a vstane ze mně, čímž umožní vstát i mě. „Kdybych věděl, že se tu budete muchlovat místo příprav na svatbu, tak bych tě z té postele nepustil" řekne Joe a přitáhne si Kim do polibku.

Kim se mu zasměje do úst. „Jsou tak sladcí" pomyslím si. Ucítím na sobě něčí pohled a tak od těch dvou odvrátím zrak. Nick mě upřeně sleduje a kdyby to bylo možné, tak do mě svýma očima vypálí díru. „Tak fajn! Máme ještě hodně práce, takže padejte!" vyruší mě z tranzu Kimin hlas. Ucuknu hlavou před jeho pohledem a zaměřím se na vysokou brunetu před sebou.

„Ty už nás vyhazuješ?" zeptá se dotčeně Joe. „Jo! Padejte!" zasměje se Kim a vyžene je z místnosti. „Tak.. Kde jsme to skončili?" otočí se na mě Kim. „No.. Řekla jsi, že mě miluješ a zalehla jsi mě na podlaze.. Poté přišli kluci a vyrušili naši romantickou chvilku" zasměju se. „Jó.. Už si vzpomínám!" taky se zasměje.

„Tak já jdu zavolat Paulovi" oznámím jí a ze stolu vezmu svůj mobil. „Dobře. Já zas zjistím, jak jsou na tom s jídlem a jestli to stíhají.." povzdechne si. Vydám se do kuchyně, abych si uvařila ovocný čaj a když po chvíli z obýváku uslyším výkřik, tak už vím, že to s jídlem nevypadá dobře..
**
„Nazdar kočko! Jak se máš? Musíme spolu zajít na kafe! Dlouho jsme se už neviděli!" ozve se z telefonu britský přízvuk patřící Paulovi. „Ahoj Paule! Mám se dobře ty? No.. Jestli přijmeš mou nabídku, tak si ke kávě dáme i kousek dortu.." začnu zlehka. „Taky dobře. Jsem jedno ucho" řekne a podle zavrzání na druhé straně hádám, že si sedá.

„Takže.. Jak víš, moje kamarádka bude mít v sobotu svatbu a jelikož fotograf kterého měla zařízeného to zrušil, tak mě napadlo, proč nezavolat svému úžasnému a nejskvělejšímu kamarádovi a samozřejmě nejbáječnějšímu fotografovi, kterého znám?" „Álee.. Nepřeháněj!" zachichotá se na druhé straně. „Tak co myslíš? Pomůžeš své kamarádce a její kamarádce, které je na zhroucení v nouzi?" zeptám se ho prosebným hlasem.

„Jelikož to jsi ty, tak vám moc rád pomůžu zlato! A jestli to je ta kamarádka s hnědými vlasy a snoubencem, který má tu úžasnou prdelku jak jsem viděl na fotkách, tak už si běžím balit!" řekne nadšeně a já se okamžitě rozesměju. „Jo, to je ona.." potvrdím mu, když se uklidním. „Paráda! Tak mi pošli adresu a na všem se domluvíme" „Jasně! Hned ti ji pošlu. A moc ti děkuju! Kdybys nebyl na opačné pohlaví, tak bych tě políbila" usměju se, i když to nemůže vidět.

„Nezoufej zlato! Na tvář mě můžeš políbit vždycky" zasměje se. „Beru na vědomí! Budu se na tebe těšit! Mám tě moc ráda! Pa!" „Jasně! Já tebe taky! Pá zlato!" rozloučíme se spolu a já típnu hovor. „Kdo to byl?" ozve se za mnou a já sebou polekaně trhnu.

Ahooj 😇 Další díl je zde! Doufám že se vám líbí 😍 Dneska na srdíčku nic nemá, takže vám děkuji za hlasy, přečtení a komentáře. Mám vás ráda! Vaše loverslilie ❤❤

Sladká nenávist 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat