„...Byla jsem na dně! A strašně tě nenávidím za to, že tě pořád miluju!” zakřičím a přitom mu rukama praštím do hrudi.
Zvedne mou hlavu a než se naděju, tak jeho rty přistanou na těch mých. V mém břiše při tom dotyku vybuchne ohňostroj. Konečky prstů mě neúprosně brní. Mozek jako by se vypařil a zbyla po něm jen růžová hmota. Něco jako cukrová vata..
Své ruce zamotám do těch jeho neposedných vlasů a on si mě za boky přitáhne co nejblíže k sobě. Jeho ruce se mě stále pokoušejí přitlačit k němu, i když se mezi nás nevleze už ani papír. Jako by mě chtěl vtlačit do sebe a vytvořit z nás jednu osobu. Jeho polibky jsou čím dál tím víc naléhavější. Také jsou plné chtíče a touhy. Stejně jako ty mé.
Jak moc mi jeho rty chyběly. Líbám ho tak nárušivě, až mi začíná docházet přísun kyslíku. Ale na to momentálně kašlu. Nechci aby jeho rty opustily ty mé a myslím, že Nick je na tom podobně. Začne se mnou couvat dozadu, dokud mé tělo nenarazí na tvrdou kůru stromu. Ruce přesune na můj zadek, který jemně zmáčkne a následně mě vyzvedne do vzduchu.
Instinktivně své nohy obtočím kolem jeho pasu. Jemně skousne můj spodní ret a zatáhne za něj. Potichu mu zavzdychám do úst. „Ani nevíš, jak zkurveně moc mi tvoje rty chyběly” zašeptá a opře se o mé čelo. Z té náhlé vzdálenosti našich rtů nesouhlasně zamručím. „Vezmi mě odsud prosím pryč” řeknu bez rozmýšlení a podívám se mu do očí, ve kterých momentálně září malé jiskřičky.
„S velkou radostí” sundá mě ze sebe, chytne mou ruku a skoro během mě táhne k jeho autu. Nedokážu už skrývat, že k němu nic necítím. Nikdy jsem ho nepřestala milovat. Snažila jsem si namluvit, že je tenhle muž pro mě minulost. Spletla jsem se. A teď si od něj chci vzít všechno, co mi nabídne.
**
Jakmile se za námi zavřou dveře od Nickova domu, přitiskne mou osobu na nejbližší zeď a opět se vrhne na mé rty. Mé ruce okamžitě vyletí do jeho vlasů. Za zadek si mě vyzvedne nahoru a zbytek těla už ví, co má dělat. Začne semnou stoupat schody nahoru do poschodí a aniž by jsme se od sebe odtrhli, tak mě bez problému donese do mě neznámé místnosti.
Až když pod svými zády ucítím měkkou matraci, usoudím, že se nacházíme v jeho ložnici. Rukama nahmatám lem jeho košile a vykasám mu jí z kalhot. Následně začnu pomalu odepínat knoflíky, až z toho Nick zakňučí. Jakmile jí rozepnu celou, látka letí na opačný konec místnosti. Začnu ho hladit po odhaleném hrudníku a mu po těle z mého dotyku naskočí husí kůže.
Nick se mi přisaje na krk a už teď vím, že si mě chce označkovat. Jemně se mi pak na citlivé místo zakousne a já zavzdychám slastí. Mé ruce náhle nahmatají jeho opasek, se kterým se moc nepárám. Sundám mu kalhoty ke kotníkům a Nick je ze sebe skopne. „Proč jsi pořád oblečená a já už skoro nahý?” zamračí se na mě.
„Protože jsi lehce manipulativní” „Já jo? No to se ještě uvidí..” lišácky se na mě usměje. Přisaje se na mou kliční kost a já zavzdychám. Pořád si pamatuje mou slabinu.. „Tak to ani náhodou! Vyhrát ho nade mnou nenechám!” řeknu si v duchu. Celou svou váhou se zapřu a přetočím nás tak, že Nick leží na zádech a já jsem na něm obkročmo.
Nick se na mě překvapeně podívá a já se na něj ďábelsky usměju. Chytnu lem svých šatů a přetáhnu si je přes hlavu. Jakmile Nick zjistí, že nemám podprsenku, neváhá a přisaje se na mou už tak ztvrdlou bradavku. Nedá mi to a svou pánví přirazím k té jeho. Oba slastně zavzdycháme. Rukou pomalu sjedu dolů po jeho břiše a přes boxerky stisknu jeho velkou bouli. Nick zavzdychá a z toho zvuku mi kalhotky zvlhnou ještě víc.
Rukou následně sjedu pod látku a obemknu kolem něj svou dlaň. Pomalu začnu rukou pohybovat nahoru a dolů. „Kurva Lily!” zavzdychá a mě už začíná nepříjemně bolet podbříšek. Už to nevydržím, a tak nám oběma sundám spodní prádlo a jeho penis si přiložím ke svému vchodu. Nick přirazí pánví a vnikne do mě. „Bože!” zavzdychám hlasitě. Je to tak úžasný pocit ho mít zase v sobě.
Chytí mě za boky a pomáhá mi s nadzvedáváním. „Kurva seš tak těsná!” zavrčí Nick a tvrdě do mě přirazí, až zalapám po dechu. Je pravda, že už jsem to dlouho nedělala, takže si připadám, jako bych byla zase panna. Když už Nick vidí, že mi docházejí síly, přetočí nás a chopí se vedení. Jeho přírazy jsou rychlé a tvrdé, ale zároveň tak jemné a opatrné. Cítím, že můj vrchol je blízko.
Mé nohy se roztřepou a veškeré mé svaly se začnou stahovat. Vlna orgasmu se přese mně převalí jako lavina a já hlasitě vykřiknu jeho jméno. Po pár dalších přírazech se udělá i on a já v sobě ucítím teplo. „Lily!” zavzdychá a vyčěrpaně se na mě svalí. Oba zhluboka dýcháme.
Nick ze mě vystoupí a lehne si vedle mě. Obmotá kolem mě své ruce a přitiskne se ke mně. Cítím, jak mé tělo zaplavuje únava, a tak zavřu svá těžká víčka. „Miluju tě” zašeptá Nick do mých vlasů. „Já tebe taky” zašeptám unaveně. „Už nikdy tě nenechám ode mně odejít!” uslyším ještě, než mě přemůže únava.
Ahooj 🙋 Další část je n světě! Tentokrát jsem si trošku pospíšila 😚 Co myslíte? Budou konečně štastně spolu, nebo se mezi ně dostane nějaká překážka? 😏 No.. Necháme se překvapit 😘 Doufám že se vám kapitolka líbila! Moc děkuji za hlasy, přečtení a komentáře 💗 Mám vás ráda! Vaše loverslilie 💖💖
ČTEŠ
Sladká nenávist 2
RomanceLily začala nový život. Všechno ze své minulosti hodila za hlavu. Odstěhovala se a našla si skvělou práci. Jenže né všechno může být jako v pohádce že? Rány z minulosti vyplujou na povrch, když se Lily setká tváří tvář muži, který jí zlomil srdce...