''Yazın gelmesiyle yaz partileri, eğlenceler, yaz aşkı ve daha bir çok şey yaşayacağımızı belirtmek isterim kızlarr'' diye çığlık attım.
''Beste iyimisin kızım odanda deli gibi niye çığlık atıyosun'' annem odama dalıp beni yatakta sırt üstü yatmış telefonla konuşur bi halde bulunca sinsi bakşlarını attı.
'' kzılar kod:7 anne baskını oldu,sonra ararım'' diye mırıldanıp telefonu kapattım.
''Beste Hafta sonu havuz partisine gitmiyorsun ceza. otur ve sınavına çalış telefonunu çekmecene koy,seni tembel''
''ama anne ben-
''anne deme bana Beste anne deme bana, otur çalış '' kapım pat diye yüzüme kapanınca, başımdan aşşağıya kaynar sular indi.
hemen telefonumu elime alıp whatsaba girdim orda bizim grup konuşmamız vardı mesajımı yazmaya başladım
ben- havuz partisi bensiz olsun,gelemiyorum ya :/
Gökçe- neğğğ ? saçmalama mal sensiz olmz!!
Berke- Gerekirse kaçırırım lan seni ?...:D
Öykü- Kızım şakamısın ya okadar ayarlama yaptık, Aras'ta orada olacak hem. noldu babanmı caydı ?
ben- yok kuzucuklar, melesef annem caydı, mat. sınavına çalışacağıma beni merve & Nergis ikizleriyle telefonda konuşurken yakaladı yhaa sonrada ceza olarak bunu söyledi. gelemiyorum işte Arasım gittiğğğğ.
Nergis- oha kızım ya biz çalışıyoz sanki, ben Aysun teyzeciğimi arayıp izin alırım ondan.
ben - mal yapma sakın yarın ki sınava girekde ben bulcam bi çözüm hadi bye
Batuhan - geliyosun yani ?
ben- gelmeye çalışıcam diyorum bebeqiim ^^
telefonumun tuş kilidini kapayıp çekmeceye attıktan sonra matematik sınavıma çalışmaya başladım....
.........................sabah
'' kız kalk sana sınava gircek hala uyuyo sıpa'' popoma bi şaplak yeyince açtım gözleri mecburen
'' ya kadın ne vuruyon yaa ''
çapak dolu gözlerimi kaşıyp banyoya yürüdüm ve kapalı olan kapıyı çaldım.
'' kim var banyoda yaaa''
Bora kapıyı açıp şimşek hızıyla koştu yanımdan ne olduğunu anlamam 2 saniye sürdü tuvalete girip hışımla kapıyı kapadım '' anneeeee şu oğluna bişey söyle artık yüzünü yıkıycak diye tüm banyoyu ıslatıyo'' banyodaki rutin işleri yapp üzerime okul üniformamı giydikten sonra mutfağa doğru uykulu uykulu yürüdüm. Bu aradaa Bora benim 8 yaşındaki erkek kardeşim. kendisi özürlünün tekidir ve bana hiç benzememiştir.
Mutfağa girdiğimde herkezde bi ciddilik havası vardı tabiki bu havayı bozmayıp uslu uslu kahvaltımı yapmıştım ve çantamı alıp çıktım. Bizimkilerde yavaş yavaş evden çıkıyordu hepsiyle selamlaşıp durağa yürüdük. hepimiz neden bukadar yakındık çünkü orta okulundan beri bu sitede kalıyorduk yani burası büyük bir dünya gibiydi üstelik her ihtiyacımız olan şey vardı ve siteden dışarı ailem olmadan hiç çıkmamıştım.
Sınav çıkışı Bora okulda yanıma gelmişti okula gelirken farklı otobüslerle gitsekte dönşün aynı otobüslerle gidiyorduk ve o hep benim pelşimdeydi birazda ablalık sağduyusu tabii ona bakmam gerekti her ne kadar geri zekalı bi yaratık olsa bile.Matematik sınavım çok zordu ve tüm sorular 10 pointdi. sınavda aklımda şu vardı acaba kağıda selamın aleyküm yazsam sevap point kazanıyorum hemde sınav point kazanırmıydım acaba.. ki tabiki yazmadım çünkü aslında bunu Din sınavına saklıyorum açıkçası...Vee bugün Cumaydı yarında Ekremlerin evinde saat 6 gibi Havuz partisi vardı ve hoşlandığım çocuk gelicekti ama benim anam olacak hatun piçlik yapıp sondakka izin vermemişti aslında şu ana dek benim mal arkdaşlarıma söylemesemde evden kaçma pilanları kuruyodum.Annem beni okadar delirtmiştiki artık bunuda gözüm kapalı yapardım. bineceğimiz durağa geldiğimizde başımı kaldırır kaldırmaz içime bi ürperti gelmiş kalbim sanki göğüs kafesimde çıkacak kadar hzılanmıştı, Aras tam yanımdaydı benim ona baktığımı fark edince kafasını bana çevirmesinmiiğğ BOM rezillikkk tam çocuğa gülümseyim derken Bora dürttü beni offf off nevar be gerizekalı ne var!! Boraya dönp gülümsedim '' efendim canım?'' Boranın Yeşil gözleri büyürken ağzı yamulmuştu çünkü ona ölse söylemeyeceğim türden konuşmuştum ona sinsi bi gülücük attım Aras'a dua et sen velet!!
'' abla yaa benim çişim geldii'' diye bağırmasınmı hemen elimle ağzını kapadım ama çok geç Arasın kıkırtılarını duyunca gözlerimi kapayıp dein bi nefes çektim içime hey ben senin gibi kardeşin..... Bora bey..
zaten o an otobüs gelmişti ve otobüsümüzdeki görevli (bakıcı) Elif abla Borayı alıp tuvalete götürmüştü, binip otobüse yerleştim tabi arkamdan bir çocuk 12'lerden hemen çantamı yan koltuğa koup oturmasın diye engelledim arkasındanda Aras gelmesinmi çantay kucağıma kapıp kafamı cama çevirdim sonra hafif narin ama bi okadarda sexi sert ğağaağğağ neyse öyle bi ses ''oturabilirmiyim?'' diye sormasınmı otur tabi aşkooomm hatta elimi tut ben omzuna falan yatarım ordan szin eve geçeriz diyen iç sesimi susturup Arasa döndüm ''tabii'' dedim şirin mi şirin görünmeye çalışarak, yemyeşil taptığım gözleriyle gülümsedi bana sonra oturdu yanıma Borada binince otobüse çıktık yola ama biliyorum ev okul arası çok yakın şimdi ineceğim otobüs arada sallantıda tabii bu arada bizim düzler arada bi çarpışıyo benim nefesim kesiliyo işte o an tam onu incelemeye almıştım ki telefonumu titredi arayan annem
'' efendim'' tabi dünden tripliyim ya o partiye giderim ya giderim hesabı..
'' sınavın nasıl gçti yavrum ? ''
üf be kadın trip yapıyom sana anla biraz beni bak yanımda damadın var sana bağlı herşey..'' iyi geçti anne, yorgunum evde konuşalım mı ?''
'' ben biliyorum senin karın ağrını, gitmiyosun dedim o partiye''
böyle dedi ya ben küplere bindim tabii gözlerim doldu bi an yan gözle Arasıma baktım tlaşla çaktırmadan beni izliyo oda.
'' tamam anne tamam. deyip kapadım telefonu suratına.Sonra baktım ağlıycam Elif ablaya seslendim durdursun otobüsü Elif abla anneni arayım kızım ya başına bişey gelirse ne derim ben demeye kalmadan Arasın yanından geçip indim otobüsten, ilk düşündüm site dışına çıksam ohh kimse bulamasa beni sonra babamı düşünüp vazgeçtim bu fikirden iyice ağzıma sıçılırdı çünkü dediğim gibi sitede yok yok yani deniz bile var tam deniz kenarına dikilen binalar aman ne hoş, gittim Sahil kenarına, Sahilde Sahil olsa gerek bu sitenin ağzına sıçayım ben..oturdum bir taşa ağlamaya başladım ama ne ağlama Aras görse koşa koşa kaçar yani o derece zırlıyorum ben sonra ağlayıp içimi dökktüm saat çoktan 6 olmuş güneş aşşağılara kayıyo yavaş yavaş telefonum çaldı bi ara arayan annem açmadım tabi, bu bi 5 kere falan aradı hiç açmadım , Sonra baktım Gökçe arıyo kuruladım göz yaşlarımı derin bi nefes aldım '' efendim bitaneeem''
'' hayırdır Best, Aysun teyze beni aradı Beste sendemi dedi anladım bi işler dönüyo sonra evet bende dedim san güvenerekten ''
'' saol aşkım iyi ettin'' dedim sesim mırıltı gibi çıkmıştı canım öyle sıkkın ki konuşmaya hal kalmadı bende tabii,sonra gökçemin sesi kesildi mırın kırın etti
''noldu lan ?'' dedim
'' aşkıım şeyy annen Nergis'i aramış oda aynı benim gibi evet bende deyinde annen ikimizinde ağzına sıçtı tabi, şimdi söyle noldu sana ? nerdesin şimdi ? geleyimmi ?''
'' Sahildeyim kuzum sakın gelme gidiyorum eve ayaklandım eve gidince ararım''
'' tamam aşkıcım üzme kendini,yaz yani başladı hadi bye''
sonra babama mesaj attım '' baba Sahildeyim, Batuhan'ların kafeye gidiyorum orda bekliycem seni biraz konuşalım ikimiz olur mu ?''
gelen mesaj: my Hero <3 ( geliyorum,beni çok korkuttun,asla beklemediğim şeyleri yapmaya başladın Beste.bekle beni orada konuşalım bakalım)
mesajı okurken gözümden akan yaşı silip oturduğum taştan ağağı kalkıp arkamı döndüm ve tam karşımdaydı, Yemyeşil gözleri o ve ben neden hep ben bu haldeyken çıkar karşıma......gözümden minik bi damla yanağımdan süzülürken yutkunup ona baktım merakla bana baktı ''şeyy, iyimisin ?''
.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet sixteen ''16'' ♛
Romance16 yaşındaki genç ve güzel bir kızın yaşadıklarını anlatan bir hikaye.. şu anda tek hissettikleri ''genç,mutlu,aşık ve özgür olmaları..'' Beste her kız gibi 16 yaşın uğuru ve uğursuzluklarıyla boğuşmakta, onun hikayesine ortak olun... Beste her kı...