UNUTAMADIM SENİ

6 1 0
                                    

YOLDA kulaklık takmistim  çok severim yolda müzik dinlemeyi  ama kulaklikla elbette . İste giderken  uzun zamandir görmediğim arkadaşımı gördüm 5. Sinif arkadaşım Emre'ydi o . Onu çok seviyodum  aşıktım ona ama o hiç anlamadı görünce onla yaşadığım anlar  geldi aklıma hiç değişmemişti . Ben yalnizligim son   bulucak diye mutlu olurken o geldi bu sefer . Yanına gitmek istedim ama gidemedim cesaret edemedim hem yanin da   bir kız vardı baya  samimilerdi . Ağlayacak gibi oldum kendimi zor tuttum . Hemen sahile gitmek istedim daha ulaşmaya çok vardı yanimdan  geçip gitti tanımadı bile  öyle kalbim buruktu ki nefret ettim bu günden . Sonunda sahile yetiştim insanın ne yaşayacağı belli olmuyor  denize bakıp yine hayallere daldım . Hep yaptığım şeydi zaten bu . Ben tam duzeliyorum  diye sevinirken o çıktı karşıma hem de bir başkasıyla . Eminim bugünden sonra hayat benim için çok daha fazla zorlaşacak.  Umdugum gibi bir hayat elime gecmiycek . İste ben bunlari dusunurken biri geldi yanima galiba ayni yastaydik oturdu . Hem de hic bana sormadan biraz odundu sanki görünüşe göre . Benim bildiğim insan başkasının yanına otururken izin alır o almadı . Yine delinin biriyle karşılaştığım dusunurken bana döndü baktı.  Hiç oralı olmadım kalktım oradan tuhafti . Eve döndüm anlamın bir işi vardı çıkmıştı giderken onu görmemiştim diye bir üzüntü daha yaşadım diğerleri kadar ağır olmasa da . Odama gidecektim ki içeriye teyzem girdi pek aram yoktu yakinlarimla gidip gelmezdim . Hoşgeldin diyip odama ciktim biraz kitap okudum sonra müzik dinledim  uyumaya çalışıyordum gündüz vakti tuhaf. Uyuyamadim da  zaten o aklıma geliyordu. Eski ogretmenimizle çektiğimiz fotoğraflar vardı albümümde onla benim yan yana olan ve daha birçok . O günler ne de güzeldi  büyüklerimizin söylediği gibi birden gülmem geldi neyse diyip odamdan ciktim. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DENIZ KENARINDA YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin