Prague

57 2 0
                                    

"Zaboč na Letnou Lucko, k Tipsport Aréně je to tudy, to vím na 100%" "Dobře"
O 10 minut později:" Ok takže teď zaparkujeme, půjdeme na kafe do Crosscafe a potom kolem 6 půjdeme najít místa platí?""Jo""Tak jdeme"
"Hele támhle!" "Yes, a co si dáš?" " Asi klasiku: cappuccino a sklenici vody. Co si dáš ty?" "To samý, ale přemýšlím i o nějakým zákusku, mají skvělý dorty!" To nezní špatně, pak se podíváme" "Dobře teď se půjdeme usadit. Vidíš nějaký místo?" "Ne nevidím, počkej jo támhle v boxu! Já se posadím a ty jdi objednat." "OK takže 2 cappuccina a 2 vody?" "Ano, zákusek si dám později"..................
Když jsme dojedli, šli jsme na toalety a potom do arény. Cestou jsme se povídali o tom jaká by to byla náhoda, kdybychom si s Andrewem mohli popovídat, i když jsme věděli že to je nemožné a nikdy se to nestane....no.....nikdy neříkej nikdy. Měli jsme obrovské štěstí že jsme tam byly jako jedni z prvních. Chtěli jsme se jít podívat po stadionu. Šli jsme kolem stánku s občerstvením, toalet a potom jsme se dostali do části, kterou jsme neznali. Řekli jsme si že se tady podíváme, protože jsme stejně nevěděli kudy máme jít zpět. Podívali jsme se na hodinky a koncert The Chainsmokers začínal až za 3 hodiny, předskokani už za 2 hodiny. Šli jsme tou uličkou a najednou......

Andrew Taggart- fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat