They-česky

55 3 2
                                    

  "Takže slečny" začal mluvit Andrew "kolik vám je let?" zeptal se. "Mě je 22 a Lucce 20" řekla jsem. "Vážně? Řekl bych vám tak 15-16 let" řekl udiveně Alex. "Ano, hodně lidí nám říká že vypadáme na míň" dopověděla Lucka.

Mezitím co jsme si povídali odešli předskokani a my jsme zůstali sami...
"Holky máme ještě tak půl hodinky potom budeme muset jít. Co byste chtěli mezi tím dělat?" zeptal se Alex. "No já nevím asi to rozhodnutí necháme na vás." Řekli jsme s Luckou nastejno. "My si teď na chvilku odskočíme, ale hned budeme zpátky." pověděl Andrew. My jsme jenom kývli na souhlas a začali si s Luckou povídat. "Ku*va Andy ta Lucka je božská🤤🤤 nevezmem je na pódium? Fakt se mi líbí...." "Alexi ty máš taky nápady. Ale jo vezmeme je tam, ať máme pokoj od těch vlezlejch fanynek co chodí k nám domů. Jo je to milý, ale co je moc to je moc." "Jo máš pravdu a navíc holky si to užijou"
"Holky?" "Ano Andy?" řekli jsme "Máme pro vás překvapení ale musíme vás trochu upravit. Jdeme vás umýt a maskérka vás nalíčí a potom si vyberete nějaké oblečení. Aby jste nebyli nervózní že jste mezi cizími lidmi tak tam budeme s vámi." podívali jsme se s Luckou na sebe a jednoznačně kývli. "Alexi co se děje?" zeptala se Luci. "Neboj bude se ti to líbit." řekl v klidu Alex a chytl jí za ruku. No ta musela být v ráji. Došli jsme do jakési koupelny. Nebyla to úplně koupelna, byla to místnost rozdělená na 2 části přepážkou a v každé části byla vana, šatník a postel. Kluci se otočily abychom se mohli svléknout a vlézt si do van. Když jsme řekli že jsme hotové přišli k nám kluci.

Andrew
Alexi co to děláme zase, říkám si sám pro sebe. Ale ta Sára...ta je božská....je milá a nádherná a dokážu pomyslet na ehm emh víte co myslím. Ale co to plácam vždyť mám přítelkyni nemůžu být s ní. Ano o mojí girl jsem vám neřekl protože o ní ví pouze Alex. Chcete vědět s kým chodím? Se Selenou. Ano tou Selenou. Selenou Gomez. Ta zase podvádí Justina protože má pocit že on jí podvádí taky. A asi je to pravda prý je zase s nějakou jeho bejvalkou Hailey. Selenu miluju ale nemáme na sebe čas a strašně mě to mrzí. Ale Sára... Já nevím....když jsem s ní jsem šťastný...
"Kluci můžete!" slyšeli jsme. Já jsem šel za Sárou a Alex za tou Luckou nebo kdo to je. Ta mě nezajímá zajímá mě Sárinka. Bože co to zase říkám. Přišel jsem za Sárou a pane bože ona je nahá ve vaně přikrytá pěnou. Chudinka je tak roztomilá když se stydí. Awwwww. Přišel jsem k ní a začal jsem jí jezdit houbičkou s gelem po jejím krásném těle...

Ahoj chci se vám strašně moc umluvit že tak dlouho nic nevyšlo. Měla jsem rozbitý mobil a než jsem si našetřila na nový tak to trochu trvalo. Teď by měli vycházet kapitoly častěji💕

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 21, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Andrew Taggart- fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat