Omlouvám se za delší úvod, já vím, je to short story, ale je to důležité.
Raven Stone
Raven má dva starší bratry, dvojčata, vychovává je jen otec. Matka je opustila, když byli ještě malí. Ravenina rodina se topí v dluzích, a nejvíce dluží bohaté rodině Groverových. Ale ani otec, ani bratři vůbec nic netuší. Netuší, že děda před svou smrtí prohrál spousty peněz v casinu Augusta Grovera, a tak vznikly neskutečné dluhy. O tomhle věděla jen jeho manželka, ale oba umřeli při autonehodě. Na chvíli byl klid, ale pak, jednoho dne za Raven přišel muž, který ji dovedl k Augustu Groverovi, který ji o všem řekl. A pak také pronesl dohodu. Dohoda byla taková, že Raven bude pracovat v jeho resortu, což je hotel, bar a casino, a tak bude splácet dluh.
„A proč tuto dohodu nabízíte mně?" Zeptala se.
„Chceš s tím snad zatěžovat otce?" Položil ji otázku.
„Ne a ani bratry, udělám to." Pravila po chvíli, on ji věnoval úsměv.
A tak to začalo, aby nebyla podezřelá její častá nepřítomnost, dostávala menší výplatu za vytírání chodeb v panelácích, i když paneláky nevytírala, byla to menší kamufláž. Nikdo nesměl vědět, kde pracuje, hlavně, když šlo o casino. Bar a hotel byly legální, ale co se týkalo casina, ...Vlastně bar by byl legální, kdyby tam pracovala ve věku více než 21 let, protože v Americe nemohla nalévat alkohol, když ji ještě nebylo 21. Proto vznikla její nová pracovní identita, Aisha. Její identita obsahovala zrzavou paruku z vlnitých vlasů a čoček zeleného odstínu, lišilo se to od jejich šedých očí a hnědých rovných vlasů.
Dominick Grover
Syn Augusta Grovera, myslí si, že jeho otec vlastní pár firem a hotel s barem, vůbec netuší nic o tajném casínu.
Arthur Rover
Arthur je nejlepším kamarádem Dominicka už od dětství, ale v posledních letech skrývá před ním velké tajemství. Jeho rodina také dluží rodině Groverových, ale na rozdíl od Raveniny rodiny, o tom rodiče ví, protože sám Arthurův otec se u nich zadlužil, když si půjčil peníze od Augusta Grovera a vložil je do burzy s myšlenkou, že tato investice nemůže prohrát. Mýlil se, jak později zjistil. Arthurovi byla také dána dohoda, a tak začal pracovat pro Augusta Grovera, také s falešnou identitou, Quin. Dostal paruku hnědé barvy a hnědé čočky.
Pozn. autora: „Raven ani Arthur by neměli vědět, kdo doopravdy ten druhý je, ale Raven jednoho dne, když Arthur nebyl dost opatrný, zjistila pravdu, takže Raven zná jeho pravou identitu."
ČTEŠ
Potkali jsme se v baru [short story]
Ficção Adolescente„Ty dneska nalejváš, jak vidím." „Přesně. Nejradši bych se taky napil." „Někdy, jako kdyby si mi četl myšlenky." „Vidíš. A právě v nich čtu, že mě chceš...za pět minut, ve skladu." Mrknul na ni. „Tak to čteš špatně, milánku." _______________________...