Son Sigaram

1K 28 7
                                    

Ne zaman bir sigara yaksam korkuyorum kaybetmekten. Kendimi o şarkılarda boğmaktan . Senle boğulmaktan ..

İçinden çıkamayacağım kadar suskunum şu aralar . Belki de yeni bir dünya yarattım kendimde . İçinde dönüp duruyorum . Şarkılar ve biraz da dumanla dans hep iyi geliyordur . Bunun için kendimi sevmiyorum ya belki de . Sahi ben kendimi hiç sevmemiştim . Hatalarıyla dolu bir insanı kim sever ki ? Nefretten yer yok yürümeye . Uçmak için daha çok sevmek lazım güneşi . Hayat gibi .

Her önüne çıktığında mutluluk alırsın onu , bırakmazsın . Üzüldüğün anlar hiç aklına gelmez . Çünkü sen o ara mutlusun . O ara hayatın en mutlu insanısın . Peki yalnız kaldığında ? Bazılarının göremediği kötü kalpler var içinde. Onlar seni üzüyor , canını yakıyor , ağlatıyor. O kalplerden kurtulmak için çok uğraştın değil mi ? Ama olmuyor bırakmıyor seni . Nereye gidersen senle . Hiç bırakmak istemiyor . Üzecek çok saati var daha , biraz daha ağlaman gerekli . Biter mi peki sonra ? Ya bitmezse ? Ağlamak onun en yakın dostu değil mi ne de olsa ? Bitmez tabi . Eğer biterse birgün söylersin dostum . Duyguların kaybolmuş senin , küsmüşsün hayata.

İnsan hiç dostuna küser mi ? Küser tabi . Bir kere kırdı seni , parçaladı . Gönlündeki çığlıkları duymazdan geldi . Yoruldun ama dinlemedi . Kalma buralarda . Git uzaklara neden korkuyorsun ki , ne engelliyor seni ? Neden hala tek kalamıyorsun ? Acılar bırakmıyor seni tek kal biraz . Unutsan acıları küserler mi sana ? Atsan bir kenara sahi , geçmez mi o sonbahar ? Güneş açacak elbet , tüm yükler kalkacak ortadan . Güneş habercisi geceler , üzme kendini .

Sonunda savaşı kazanan yine sen olacaksın , eğer inanırsan . Gönlünün derinliklerinde bir çocuk var . Eğer ona hala inanıyorsan kaybetmezsin . Ama onu üzdüysen artık kaybedecek hiçbir şeyin kalmadı demektir . O çocuk önemli . O çocuk çok önemli . Aşkı seninle yaşayıp bir umuda yelken açıyor . Onun denizleri bir başka mavi . Bir başka güzel kokuyor sanki . Tertemiz bir deniz . Hayalinden de öte . Üzme o çocuğu , o çocuk önemli .

Peki yalnız mı ağlarsın hayata ? Yoksa insanlarla mı gülersin yeni bir yaşama ?  Ben yalnız ağlarım . Çünkü yeniler hep kirlenmiştir . Eskide bile bir güzellik var dimi ? Mutluyken o kadar gözlerinin içi güldü ne de olsa . Gözler önemli , gözler kalbin aynası . Gözler yalanların arkadaşı . Her bir damla yaşın sebebi var ne de olsa . Hep gülsün gözlerin ...

Son SigaramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin