Ben değiştim . Sorulan sorulara değiştim . Yakılan sigaraya değiştim . Verdiğin acılara değiştim . Yağan yağmurlara değiştim . Ölen insanlara değiştim .
Ben değiştim , ama yenildim . Tektim , sana karşı hep tektim . Şu hayattan tiksindim . Bütün elimde olan hatıraları teker teker yaktım . Aynı müziği dinleyerek ... Yaktım ama hala içimdeler . Kızdım lan . O kadar çok kızdım ki kendime derin izler kaldı . O kadar çok bağırdım ki duyan kimse olmadı . Biri duysaydı keşke , belki yardım ederdi . Yapma derdi , üzülürsün derdi , canın yanar derdi . Ama demedi . Kimse demedi . Gülümsüyorum derken bile benim içim acıyordu , diyemedim . Yazdığım şeylerin hepsi tersine döndü artık . Kendimi hapsettiğim rüyalar , hayır , artık canımı yakamazdı onlar . Bir ton ölüyle dolmuş içim .
Seninle ölmesem de tek öleceğim . Tektim , yine tekim . Hadi gülümse . Komik çünkü , komik değil mi ? Birinin hayatını mahfetmek komik mi sence ? Komik dimi . Gül lan ! Ölene kadar gül sen . Ama en sonunda ağlama sakın ben gülerken . Gelipte yardım etmem sana . Bana yardım etmediğin günkü gibi . Soracak olursan aynı değilim . Sizin yüzünüzden değiştim . Soracak olursan eskiler yok . Benim yüzümden silindi . Soracak olursan ben kim miyim ?
Sadece seni çok sevmiş olan biri .
Soracak olursan eğer , sorma . Hiçte iyi değilim . Korkuyorum sadece bakma söylediklerime . Ağlamak istemiyorum artık çünkü , kızınca daha çok kötü şeyler söylüyorsun . Pişman oluyorsun . Bunun için hep susmak istiyorum . Söylemek istemiyorum bende kalsın . Bu sefer olan yine bana oluyor . Üzülen yine ben . Tek istediğim derin bir nefes alıp herşeyi unutmak .
Lütfen ..