Gökyüzün olmadım hiç.

596 13 2
                                    

Seni sevmek başkaydı . Sen başkaydın . İyi geliyordun içimdekilere , söylemediklerime.  Her bir cümlemi tamamlıyordu gözlerin . Ağladığım günleri unutturuyordun teker teker . Sormadan da severdim elbet . Bir başkasın çünkü. Melekler koruyor seni biliyorum . Bana baktığın gibi bakma başkalarına . Benimle güldüğün gibi gülme onların yanında .Sevme öyle kıskanır geceler .

Her içtiğimde seni severdim . Sever misin sende bir biraya aşkı ? Haykırmak ona karşı tüm sustuğun anları . Yine susarım , kıskanır geceler . Zor gelir o kadar sevgi . Taşıyamazsın düşürürsün , başın döner . Hatırladığın tek şey odur . Gülüyor mudur ? Gülsün hep , gülsün gözleriyle . Ağlamak haram ona . Mutlu hep nasıl olsa . Gül yine gözlerinle . Unutursun zamanı belki de . Düşünürsün ama , ne yaptın o kadar insan için ? Hiç bir şey mi , kal olduğun yerde . Melekler koruyor seni . Eğer korkuyorsan bağır kendine . Yalan söyleme , gözlerin gülmez sonra . Kırma ki kalpleri sana geri dönmesinler . Tekrar üzme ki onları seninde kalbin mutlu olsun . Kaybedersen yönünü gökyüzüne bak . Geceleyin hava güzeldir , söylerler sana iyi olanları . Sabah tek bir güneşe kalır herşey . Üzersen yağmur peşini bırakmaz . Ben üzdüm , kırdım hepsini , yağmurları seviyorum artık . Tekrar inanmam lazım gülmeye . Geri döner belki de güneş ? Yine ısıtır içimi , sevdirir kendini . Yağmurda ağladığın belli olmaz , bunun için sevdim belki de bulutları . Bunun için özledim ya . Güneş doğdu tekrar , sakla gözyaşlarını . Kaçar yoksa senden , kırma onu tekrar . Bir şans daha bulman imkansız . Gece ağlarsan ağla , güneşte gülsün gözlerin ,  sakla acılarını ... Kendini unutmaktan vazgeç . Şiirlerde kaybolma . Harcama o kadar sevgilerini , yarınlara kalsın . Çok sevme , özlerken canın acıyor . İçin kararıyor sonra . Yok olmasın duyguların.

Bu satırlarda senin kokun var , hatırla , düşün herşeyi . Sonrasında tekrar sessizliğe dön . Kaybetme içindekileri , bir son yazma vakti geldi . Mutlu ol çünkü canında bu yazıyor . Mutluysan yaşarsın . Uyu biraz da , geçmişini unut . Uyurken kork ama , ölüm var hep ucunda . Ölmeden son kez gülsün gözlerin . Son kez bak tekrar , parçalama o güzellikleri . Başka bir yerde bulmasınlar gülüşünü . Korkma eğer korkarsan gülüşün gider . Son kez hatırla ve git , çünkü zamanın bitti . Yedek bir saat yok , hoşçakal de güneşe . Tekrar doğmamak üzere  ...

Son SigaramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin