Hey seni pişmiş kelle . O koca ayaklarınla bana doğru gelme . Yoksa ağzının ortasına bir yumruk yiyebilirsin.
Hey sen şiir yazan aşık çocuk . Birgün hepsini yırtacağına göre koca götünü kaldırda git iş ara.
Hey sen yaşlı bayan bu yaşına kadar gelmişsin ama hala küfrediyorsun. Bana sorma neden küfrettiğimi çünkü senin kadar nefret ettim bende .
Hey sen , evet evet sen küçüğüm . Bir lolipopa değişme hayatı . Bir oyuna koca bir oyun bedel . Yeni öğrenecek çok şey varken şu lanet hayata özenme .
Şşştt sen , evet sen genç adam . Yüzüstü bıraktığın insanlardan ne zaman özür dileyeceksin .. Hahaaa ! Yoksa haklıyım diye göğüs mü geriyorsun ? Birinin ağlaması hiç hoş değil bence .
Hmmm sen küçük cici kız , fiziğiyle dalga geçtiğin kaç tane kız var kim bilir ? Ama sana birşey söyleyeyim mi ? Senin milletin altına yattığın kadar o kızın hayır duaları var . Senin siklemediğin ailen kadar sevdiği bir ailesi var , bir özü var .
Hey sen tırnağı kırılan ucube ! Ne kadar da kendine değer veren biri olmuşsun öyle . İnan senden başka sevilmek isteyende var canım buna alışmaya çalış .
Eğer sende bir kusur göreyim o zaman diğer insanlara yaptığın ukalaca davranışları götüne tıpalarım tatlım .
Biriniz de bir kere kendinden başka birini düşünüp güzellik denen şeye kafa yormasa ? Kendinden başka sevmediği insanları koruyup birlik beraberlik içinde olsa . Ama yok neden çünkü biz insanlar artık insanlıktan çıkmışız . Kim neye göre hareket ettiğini bilmiyor daha .