*jiminin näkökulma*"ömm jimin..." Hoseok sanoi laskien katseensa maahan
Odotin vastausta Hoseokilta, mitä hänellä oli mielessä. "siis.. olet hetero" Hoseok sanoi pidättäen hengitystään ja katsoin häntä omituisesti. "hah, tietenkin olen mitä luulet" sanoin naurahtaen ja lähdin kävelee takaisin sisälle. Tunsin kuinka Hoseokin katse kiinnittyi muhun mut en jaksanut välittää, hänellä on todella jotain mielessä.
"lähdettäiskö ulos tonne lähellä olevaan puistoon" Jin kysyi samalla kuin pakkaili vähän evästä. "sopii ainaki mulle"
"ja mulle"
"ja mulle"
"sopii"
"sopii"
"jooh"Menin auttamaan Taehyungia vilttien ja ja astioitten pakkaamisessa. Ulkona oli sopiva sää. Oli aurinkoista ja se sai minut hyvälle tuulelle. Jin ja Namjoon ohjasivat meidät ison puun alle ja asettelimme viltin siihen. "Kuka haluu pelaa mun kaa jalkkista" Taehyung huusi ja Jungkook, Hoseok, Jin sekä Namjoon lähtivät pelaamaan, nyt vain minä ja yoongi istuimme viltillä.
"Namjoon vaihtoon!" Taehyung huusi ja naurahdin Namjoonin reaktiosta. Tuijotimme pelaavia poikia ja kuunellen hiljaisuutta, joka ei yllätykseksi ollu kiusallista. Käännyin katsomaan Yoongia, hänellä oli valkea iho, ruskeat silmät, mustat hiukset ja kummallinen ilme kasvoillaan, hän ei näyttänyt yhtään siltä että mikään oilisi kiinostanut, istuimme siinä vaa tuijottaen liikkuvaa palloa.
Halusin puhua jotain Yoongin kanssa, ilmeestä päätellen en uskaltanut sanoa sanaakaan joten tuijotin vaan Yoongia. Yoongi kääntyi muhun sillä huomasi tuijotukseni. "onko kasvoissani jotakin vikana" Yoongi naurahti kierosti ja hymyili. En ollut ikinä ennen nähnyt Yoongin hymyä, sillä hän ei edes hymyillyt ikinä. Taino, mitä minä siitä tiedän jos tulin vasta tänään, niinkun kaikki muutkin.
"hei Jimin" Taehyung sanoi tökkien olkapäätäni. "tuu pelaa" Hän sanoi ja lähti takas. Olin aikeissa mennä. Juuri kun olin nousemassa viltiltä tunsin jotain. Yoongi piti minua paidasta ja vetäsi minut taas alas. Katsoin kysyvästi Yoongia, ei pihaustakaan hänen suusta. Minuutteja odotin Yoongilta vastausta, silmät kiinni taas pallossa. Olin taas aikeissa lähteä kunnes.."Jimin" Yoongi sanoi edelleen silmät seuraamassa palloa. "oon jo kauan, taisiis kokopäivän miettinyt missä maailmassa sä elät" Yoongi sanoi kääntyen muhun. En tiedä pitääks mun ottaa tämä hyvällä vai huonolla tavalla. "mitä tarkotat" kysyin nousten seisomaan. "saat sen mietittaväksi" Yoongi sanoi taputtaen olkapäähäni ja lähti pelaamaan.
"Mikä Hoseokin ja Yoongin päässä liikkuu" sanoin ja hätkähdin huomattuani Jungkookin tulevan luokseni. "oon iha poikki juoksemisesta" Jungkook sanoi huohottaen ja hymyilin hänelle. "peli oli aika rankka, mutta kiva" Jungkook sanoi ja riisui hupparinsa ja sieltä paljastui valkonen T-paita. Huomioni kiinnittyi Jungkookin kaulaan joka oli täynnä jonkun merkkaamia. "ootko suhteessa" kysyin, jonka tiesin olevan typerä.
"aa joo oon, se on Taehyung" Jungkook sanoi lämpimästi ja pörrötti tukkaansa. "Oi, onnee vaa teille" sanoin ja hymyilin.
-
Puhuttiin paljon Jungkookin kanssa, erityisesti musiikista. Muut pojat tulivat lopulta ihan hengästyneinä ja alettiin syömään. Istuin jostain syystä Yoongin ja Hoseokin välissä.
Sana ♡
Ollaan poikien kans piknikillä💙
sana ♡: Ai, kiva 💕
soitan sulle myöhemmin.
Syötiin ja puhuttiin niistä näistä. He kertoivat lapsuudestaan kuten minäkin. Kun aloin puhumaan Sanasta, Yoongin ja Hoseokin naamalle ilmestyi jälleen kummallinen ilme. En tiedä mistä se johtui. "Pelataa totee" Namjoon ehdotti ja me kaikki suostuttiin siihen. "Okei alotetaan Jungkookista" namjoon heilautti. "to vai te" Namjoon kysyi "te" Jungkook vastasi ja jähmettyi.
"Ota paita pois ja mee huutaa tolle tyypille" Namjoon sanoi ja osotti jotain randomia ohikulkijaa. Huomasin Jungkookin hermostuneen ja änkytti vähän, lopulta kuitenkin suostui. Jungkook riisui T-paitansa ja lähti juoksemaan tuon ohikulkijan perään.
"Hei sinä! oot iha idiootti!" Jungkook huusi ja juoksi kovaa vauhtia takaisin tänneppäin. Nauroin kuin viimeistä päivää ja lopulta olin ihan punanen. "Noniin seuraavaksi on......Jimin" Jungkook sanoi ja odotin pyörittelen sormiani. "to vai te"
"te" sanoin kuumottelevasti."pussaa Yoongia huulille"
Kuultuani nämä sanat silmäni muuttuivat suuriksi kuin mikä. Tämä ei käy päinsä. Mulla on tyttöystävä, enkä halua tehä tätä hänen selän takana, vielä miehelle.
"noniin Jimin tee se" Taehyung hoputti. Hoseok mulkoili minua aivankuin olisi kateellinen, Yoongia ei taaskaan kiinostanut, vaikka en tiedä mitä hän ajattelee tästä nyt. "mutta, mulla on tyttöystävä..." sanoin ja kaikki olivat hetken hiljaa.
"no tee siitä huolimatta, tämä on vain tehtävä, jonka tuut tekemään kerran elämässäsi" Jin sanoi kyllästyneenä ja olin hiljaa.Lopulta en voinut asialle mitään joten teen sen. Kumarruin Yoongin eteen ja odotin hetken. Pyysin anteeksi Sanalta, vaikka hän ei sitä kuule. Nielasin ja vein pääni lähemmäs Yoongin kasvoja. Enään oli kymmenensenttimetrin etäisyys. Nielasin viimesen kerran ja painoin kevyesti huulemme yhteen. Irrotin nopeasti huulemme ja peräännyin leuka rintaani vasten.
Kadun sitä mitä tein mutta se tuntu myös hyvin...hyvältä. Käännyin katdomaan Yoongia ja hän piti kummallista ilmettä jota ei pysty kuvailla. Mä en todellakaa tiedä mihin tämä kaikki on menossa.
musta tuntuu et kaikki on menossa päin vittua
ESTÁS LEYENDO
My Boy | Fin | BTS
Fanfic❌〰"Ikävöin sitä, mutta rakastan sua"〰❌ ❌Vuosi 2009 meneillään!❌ Tarina kertoo Ylä-aste ikäisestä teini-pojasta, joka joutuu matkustamaan Busanista Seouliin Sisä-oppilaitokseen Äitinsä takia. Sisä-oppilaitoksesta Kaksi samanikäistä huonekaveria ihast...