Prológus♡

302 13 1
                                    

-Kérlek ne menj el, ne hagyj itt!-Ragadtam meg a kezét.
-Nekünk így lesz a legjobb!- Rántotta ki a kezét az én kezem fogságából.
-Kérlek ne!-Nyújtottam az eltűnő alakja felé a kezemet.

De ekkor szemeim fényességet észlelt. Hunyorítva néztem a fény kiindulópontját.

-Kookie kelj már fel! Lassan dél lesz s tudod, hogy Yonghan nem szereti, ha késsel a megbeszélésről. * Dobot hozzám egy párnát Hoseok.
-Ahj Hobi. Nagyon rosszul aludtam. Mikor meg már elaludtam volna, jött a szokásos rémálom. Mostanában nincs olyan este, mikor nem álmodnék rosszat. * Ültem fel s bicentetem oldalra a fejemet.
-Tudom ,hogy nagyon felkavart az , hogy Lee Ji-eun máshoz ment férjhez. *Indult el kifelé s mondata végén megállt az ajtóba s neki dőlt annak keretének.
-Ne is hozd fel. Már 2 hónapja házasok és még mindig nem kaptak tőle semmi fajta életjelet. Hogy boldog e vagy sem,hogy hogy van. Bár mit is várok, hiszen házas* Kezdtem el piszkálni a kezemen a sebemet, amit tegnap este szereztem , mikor leesten az ágyról, majd fejemet megráztam s Hoseokra figyeltem.
-Jólvan megértelek, de akkor is fiatal vagy még. Tudod hányan koslatnak utánad? * Vonta fel szemöldökét.
-De egyiksem Ji-eun.* Hajtottam le a fejemet. Sóhajtott egy nagyot Hoseok, majd megparancsolta, hogy oltozzek fel mert már várnak lent.

Ki szálltam az ágyamból s valami normális ruhát kerestem. Vegul egy kényelmes mackóba bújtam bele. Hajamat megfésültem, sminkemet meg majd, ha kimentem a sminkesek megcsinálják. Mikor kiértem leültem a kanapéra s vártam míg egy sminkes felszabadul. Néztem, ahogy a jókedvel teli Hoseok fotózgassa magát. Jimin videóhívásozik Teaminnel.
Jin a Moonival beszélget. Yoongi valamit firkál. Tae
hyungot pedig éppen sminkelik. Csak én és Tae nem vagyunk még készen.

-Smink nélkül akarsz menni?* Állt elém egy fiatal nő.
-Dehogy!* Álltam fel s az előtte lévő székre leültem.

Neki is állt a munkának, hihetetlenül puha kezét éreztem meg folyton mikor hozzám érintette. Arcába logó kis frufruát mindig igazgatta, szemei pedig gesztenye barna volt. Hamar végzett a sminkemmel. Szokásos sminket tett fel. Megnéztem magam a tükörbe majd felálltam.

-Szép a munkád!* Fordultam állva  is a tükör felé s jobban szemügyre vettem.
-Köszönöm! * Hajolt meg.
-Én köszönöm!* Fordultam felé s hajoltam meg. Egy halvány mosolyra húzta száját és Jiminhez ment megigazítani a haját. Szokásom volt megdicsérni a sminkesek munkáját, valamiért ez így berögzült.

Nem tudom de olyan ismerős volt az arca. Mintha már láttam volna valahol! És tuti nem több mint 18. Hogy juthatott be ide egy ilyen fiatal csaj? Nagyon hasonlít...Ji-eun-ra. Nem tudom vagy csak képzelödöm.?

-Készen vagytok?* Jött be Yonghan.-Jungkook ebbe jössz? * Mutatott rám, mikor a tekintete az én lényemen megakadt.
-Kényelmes! * Bicentetem oldalra a fejemet.
-Te tudod! Ma veszünk fel a Spring day dance verzióját, úgy öltöztek. !* Nézet körbe s el is illant.

-Kookie! Miért nem öltözől át? * Ült mellém Jimin.
-Nincs kedvem! * Néztem körbe a terembe, hogy azt a fiatal csajt megtaláljam. Éppen Taehyun sminkét vizsgálta, hogy minden rendben van-e.
-Kit nézel annyira? * Fordult Jimin is a lány felé. -Neked is feltűnt a csajszi? * Mutogatott rá az említett személyre.
-Igen, annyira hasonlít valakire nem?* Fordultam Jimin felé .
-Énis azt néztem, mikor a hajamat igazította.* Dobot el egy tincset a szeméből.
-Szerintem nem lehet több, mint 18.* Mosolyogtam perverzül Jiminre.
-Szerintem se. Megvan.! Ji-eun-ra hasonlít* Tartotta fel mutató ujját.
-Akkor nem csak képzeltem! * Fordultam vissza a lány felé.
-Kiderítem, hogy, hogy hívják. * Hunyorított huncutul, mire csak meg ütöttem a vállat.
-Kisasszony! Jungkook elrontotta a sminkét!* Üvöltött Jimin mellettem, mire a lány rám kapta a tekintetét.
-Innen látom, hogy semmi baja nincs!* Nézet ránk értetlenül.
-De! A haja tiszta rossz!* Vette kezébe Jimin a hajamat.
-Miért nem magaddal játszod el?* Sugtogtam, hogy csak Jimin halja.
-Mert én tökéletes vagyok!* Húzta ki magát.
-Pillanat és megyek. *Mondta ,majd miután végzett a munkájával elindult felém s közben szemével invitálta, hogy üljek le a székbe.

Szótlanul kezdett bele a munkába, viszonylag hamar és jó munkát végezve kérdezte meg, hogy tetszik e az eredmény. Egy bólogatással jeleztem, hogy igen, majd ismét megköszöntem a munkáját. Felálltam a székből és a kanapéra huppantam.

-Nemsokára kezdünk! * Huppant a másik oldalamra Hoseok.
-Hallod Hoseok tudod , hogy hogy hívják az új csajt? * Hajolt át rajtam Jimin , hogy Hoseok halja, mit mond.
-Igen! Miért? * Vágott értetlen fejet.
-Kookie-nak bejön!* Ütött válba Jimin.
-Neked jön be nem nekem!* Ütöttem rá a combjára, mire megugrot.
-Ji-eun unokatéstvére!* Mondta Hoseok s közben nyomkodta a telefonját.
-Tessék? * Fordultam felé lepődten.
-Ji-eun unokatestvére és úgy hívják, hogy Lee Minah. * Mondta Hoseok újra.
-Akkor ezért hasonlít Ji-eun-ra!* Fordultam Jimin felé.
-Ja!* Bámulta a lányt nyitott szájjal.
-Jimin! Ne ilyen feltűnően! * Tettem vállára kezemet.
-Hmm?* Fordult felém nyitott szájjal.
-Ne ilyen feltűnően. * Ismételtem meg magamat.
-Kookie átöltözöl?* Fordult felém Hoseok és megvetően nézte a szettem.
-Persze*Mondtam, majd elindultam átöltözni, pedig nem akartam csak mindenki furcsán nézett rám.

Felvettem a fekete farmeromat, hozzá a barna cipőmet, s egy fekete pólót. Kifelé menet megakadt a szemem a fogasra felakasztott baseball sapkán. Utána nyultam s felvettem azt is.

Sziasztok! Egy új fanfictiont hoztam. Nagyon szeretném, ha küldenétek valami jelet , hogy szeretnétek , hogy folytassam. Feleslegesen nem fogok bele a másikba a másik könyvem mellet, de ha szeretnétek, szívesen folytatom. Csak nyomj egy ★-ot vagy komentálj. Remélem fel keltettem az érdeklődéseteket.
:-D:-D;-)

Hiányzol! /보고싶다! (BTS FF)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant