Leşinul

283 11 0
                                    

Si cand ma uit mai bine il vad pe Zayn. Ma apropii fugind de el ca sa nu ma vada profu sii zic:
Eu: Ma urmaresti cumva?
Z: Nu, doamne fereste.
Parea asa inocent. Dar nu e.
Eu: Nu ai ora sau ceva de genu?
Z: Nu, adica da,dar chiulesc ca sa te vad pe tine.
Eu: Ok sa fim clar nu te plac si nu iti fac aluzii. Si sa stii ca daca intreaba cineva tu nu chiulesti din vina mea. Inteles?
Z: Da,domna.
Am inceput sa radem ambii.
Tot uit sa mentionez chestii apropo am iubit si chiar il iubesc si nu as vrea in nici un caz ca disperatul asta sa ne strice relatia.
Acesta este iubitul meu Chris.

In sfarsit am terminat orele imi parea ca nu mai scap

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In sfarsit am terminat orele imi parea ca nu mai scap. Es afara dupa scoala si il vad pe Chris cum se giugiulea cu una la coltul scolii. Lam privit nu puteam sa imi iau ochii de la el. In spatele meu era Zayn. Si bine ca era el acolo ca de altfel imi spargeam capul de ciment,fiindca am inceput sa ametesc si nu mai stiam ce e cu mine. Si brusc am lesinat si el ma prins. El ma dus acasa habar  nu am de unde stie unde locuiesc dar in fine nu conteaza.
Zayn pov.
Statea si privea in gol. Brusc a cazut sau intamplat toate asa repede ca nici nu miam dat seama.Ca am inceput sa tin la micuta asta.
Nu mai pov. Zayn
Zayn si John stateau ambii deasupra mea nici nu isi luau ochii de pe mine. Putin mai tarziu vazand ca nu ma trezesc au chemat ambulanta. La spital docrorul lea spus ca am intrat intrun fel de depresie,dar totul va fi bine. Zayn a intrat primul sa ma viziteze.
Z: Hei micuto!
Eu: Nu sunt micuta.
Z: Si cand tie rau esti ingamfata.
Eu: Scuze,dar chiar nu mam asteptat de la Chris eu chiar il iubeam.
Doctorul:Ora de vizite sa incheiat. Pacienta are nevoie de odihna.
Z: Bine es imediat.
Dar inainte sa iasa sa apropiat de mine ma privit fix in ochi si ma sarutat. Buzele lui erau atat de moi si nu aveam cum sa nu ii raspund la sarutul care intre timp devenise unul pasional.
Cand neam dezlipit din sarut iam dat o palma. Chiar nustiu de ce am facuto. Cred ca eram enervata ca ne cunoastem de doar cateva zile si el deja a indraznit sa ma sarute

Iubire sau ură ❤😔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum