Erau 2 tipi imbracati total in negru. Erau cu doua capuri mai inalti ca noi. Mam sperit de moarte. Au venit spre mine si mau luat impreuna cu Zayn. Si neau scos cu forta din casa. Neam urcat intro dubita neagra.
Eu: Zayn ce se intampla?
Abia am scos cateva cuvinte printre lacrimi si suspine.
Z: Nu iti fa griji totul va fi bine.
Eu: Bine!? Ce din toate astea poate fi bine. Zayn daca nu imi spui chiar acum ce se intampla sa terminat tot ce era frumos si bine intre noi.
Z: Ok. Doi prieteni deai mei Drake si John au jucat la aparate. Mai apoi au pariat cu cineva ca daca ei castiga vor trebui sa lea dea 10000$ , iar daca vor castiga ceilalti tipi le vor datora 100000$. Ei au pierdut. Si mau rugat sa ii ajut. Iam ajutat doar pentru ca ei miau zis ca acei tipi iau obligat sa lea bani. Eu iubesc dreptatea si am incercat ca vb cu ei. Dar pana la urma nustiu cum am dat ca am ramas vinovat. Si acum datoria trebuie sa le-o intorc eu.
Am izbucnit in plans. Zayn sa apropiat de mine si ma sarutat pe frunte. Si un mic zambet sia facut aparitia pe fata mea. Mai tarziu am ajuns la un fel de casa parasita sau ceva de genu.Am ajuns inauntru si neau legat pe amandoi de cate un scaun. Si au inceput sa il tortureze pe Zayn. Am inceput sa tip si sa fac zarva. Deodata unul dintre ei ma dus in ata camera si a incercat sa ma violeze. Urlam ca nebuna si de frica si de durere. Deodata sa auzit politia. Pana la urma noi am fost eliberati iar cei doi retinuti. Au primit sentinta pe viata. Apoi am mers acasa si Zayn a mers la mine. Apoi am facut cate un dus si neam culcat imbratisati❤.
CITEȘTI
Iubire sau ură ❤😔
Novela JuvenilElla o fata simpla de 17 ani ajunge sa sufere din cauza unui nesuferit razgaiat. Dar pana la urma se aprinde o scantee dar oricum nimeni nu stie ce va alege iubire sau ura