Part 1

97 16 2
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου... Κοίταξα το κινητό μου να δω τι ώρα είναι.. Ααα 7 πμ είναι; Έχω αρκετό χρόνο τότε!

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και τεντώθηκα..Λοιπόν... Ας το κάνουμε!

Βγήκα από το δωμάτιο μου και πήγα κάτω στην κουζίνα να φάω πρωινό! Πάνω στο τραπέζι της κουζίνας είδα ένα μπολ και ένα κουτί με δημητριακά δίπλα του...Πήγα ποιο κοντά και πρόσεξα ότι είχε ένα σημείωμα κολλημένο πάνω στο κουτί...

"Καλημέρα! Φύγαμε νωρίτερα και δεν προλάβαμε να σου ετοιμάσουμε το πρωινό σου...Άλλα φάε κάποια δημητριακά αντί για αυτό! Επίσης ΚΑΛΉ ΤΎΧΗ ΣΉΜΕΡΑ! -Μπαμπάς"

Το διάβασα και έτσι ξεκίνησα να φτιάχνω το πρωινό μου!

Όπως έτρωγα αποφάσισα να διαβάσω την σημερινή εφημερίδα μήπως έχει κάτι ενδιαφέρον...

Έφτιαξαν άρθρο για αυτό; Νόμιζα πως θα το κρατούσαν μυστικό.. Άρχισα να το διαβάζω προσεκτικά...

"Το Figmentum High School θα κλείσει μέχρι νεωτέρα ενημέρωση. -Από Park Hye Syng"

Και είχε περισσότερες λεπτομέρειες γιατί κλείνει...

Αχχχ... Πήγαινα σε αυτό το σχολείο.. Και χρειαστήκατε να μεταγραφώ σε άλλο...Και επίσης σήμερα είναι η πρώτη μου μέρα στο καινούργιο σχολείο...Τελευταία χρονιά φέτος.. Είμαι senior! Όλοι με βομβαρδίζουν με ερωτήσεις σχετικά με ποίο κολέγιο θα πάω και άλλα παρόμοια... Αλλά το κακό είναι ότι δεν έχω ιδέα..

Υπάρχει κάτι που θέλω να γίνω αλλά φαίνεται λίγο χαζό.. Θέλω να γίνω detective ή ένας επιθεωρητής εγκλημάτων! Ή τουλάχιστον ένας αστυνομικός..

Χαζούλι... Αυτό είναι κάτι που ένα 3χρονο παιδάκι λέει όταν κάποιος θα το ρωτήσει τι θα ήθελε να γίνει στο μέλλον... Αλλά νοιώθω ότι αυτό θα είναι κάτι που είμαι καλή να κάνω! Γιατί; Διότι είμαι καλή στο να 'διαβάζω' ανθρώπους.. Μπορώ να καταλάβω αμέσως αν κάποιος μου λέει ψέματα αμέσως..Μπορώ να προσδιορίσω τι κάνει ένας άνθρωπος για να ζήσει με μόνο μία ματιά, χωρίς αυτό το άτομο να μου πει τίποτα!

Δίνω έμφαση στις λεπτομέρειες ποίο πολύ από ότι κάποιοι άλλοι! Είναι λίγο ενοχλητικό να βλέπεις ταινίες μα detective μαζί μου γιατί ξέρω τι πρόκειται να συμβεί και τα καταστρέφω για τους άλλους..Είμαι μία θηλυκή έκδοση του Sherlock Holmes! Αλλά όχι τόσο πολύ...Επειδή είναι πολύ καλύτερος στο να 'διαβάζει' τους ανθρώπους..

ΩΧΧ FUCK!!!

Πρέπει να ετοιμαστώ! Δεν πρέπει να αργήσω την πρώτη μου μέρα στο σχολείο...!

The Black Prince "FanFiction Bts"Where stories live. Discover now