Καθηγητής: Οκ, παιδιά! Μην ξεχάσετε να έρθετε στην ώρα σας αύριο! Αν αργήσετε θα πάμε χωρίς εσάς...Τι; Να πάμε που;
Καθηγητής: Και ντυθητε καλά γιατί μπορεί να κάνει κρύο εκεί...
Γιατί πράγμα μιλαει;;;
Καθηγητής: Οκ;
Όλοι έβγαλα ένα μικρό επιφώνημα ότι συμφωνούσαν..
Καθηγητής: μπορείτε να φύγετε τώρα...
Όλοι άρχισαν να μαζεύουν τα πράγματα τους και να φεύγουν από την τάξη.. Πήγα στην καθηγητή. Ήταν έτοιμος να πακεταρει τσ πράγματα του..
Υ/Ν: Εμμ.. συγνώμη, κύριε αλλά...
Με κοίταξε..
Υ/Ν: Για ποιο πραγμα μιλάγαμε πριν; Να έρθουμε στην ώρα μας αύριο κλπ;
Καθηγητής: Δεν σου είπε η διευθύντρια;
Υ/Ν: Να μου πει τι ακριβώς;
Καθηγητής: Λοιπόν, κάθε χρόνο την δεύτερη μέρα του σχολείο δηλαδή αύριο, τα παιδιά και οι καθηγητές τους πάνε μια εκδρομή... Κάθε ταξη πάει σε διαφορετική περιοχή. Η πρώτη ταξη, Freshmen, θα πάνε στην παραλία.. Στην δεύτερη τους θα πάνε σε ένα βουνό. Οι Juniors θα πάνε απλά στο κέντρο της πόλης... Και η Senior... Εσεις θα πάτε στο δάσος!
Υ/Ν: Αλλά ποτέ εγώ θα πληρωσω για την εκδρομή; Μόλις το έμαθα και θα παμε αυριο!
Καθηγητής: Δεν χρειάζεται να πληρώσεις τίποτα... Το σχολείο θα τα πληρώσει όλα για σένα.. Το μεταφορικό και το φαγητό.. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να βρήσκεσε μπροστά στο σχολείο στην ώρα σου. Στης 7 πμ.. Και αυτό είναι! Νόμιζα ότι το ήξερες..
Υ/Ν: Λοιπόν το ξέρω τώρα...
Μου έδωσε ένα ελαφρύ χτύπημα στον ώμο..
Καθηγητής: Τέλος πάντων, πως ήταν η πρώτη σου μέρα εδω;
Υ/Ν: Κλασσική.. Είμαι λίγο τυχερή που έχω την Jisoo εδώ και δεν είναι τόσο κακό!
Καθηγητής: αυτό είναι καλό τότε! Λοιπόν θέλετε πρέπει να φύγεις τώρα.. Όλοι έχουν φύγει ήδη..
Υ/Ν: Εντάξει, τα λέμε αύριο κύριε...
Καθηγητής: Στης 7 πμ!
Πήγα στην θέση μου να πάρω τα πραγματα έτσι ώστε να φύγω... παρατήρησα ότι η τσάντα του Taehyung ήταν ακόμα εκεί! Χμμ έφυγε χωρίς αυτη; Κοίταξα γύρω στην ταξη αλλά όλοι είχαν φύγει.. Ακόμα και ο καθηγητής...Πήρα την τσάντα τι και βγήκα από την τάξη... Και φυσικά η Jisoo με περίμενε έξω!
YOU ARE READING
The Black Prince "FanFiction Bts"
FanfictionΠρώτα από όλα θα ήθελα να πω, πως αυτή την ιστορία δεν την σκέφτηκα μόνη μου! Είναι ένα fan fiction από το youtube που λέγετε The Black Prince! Λοιπόν αυτή η ιστορία στο youtube είναι στα αγγλικά και επικοινώνησα με αυτή την κοπέλα αν θέλει να της τ...