⚘10⚘

1.3K 63 2
                                    

Not: bu bölüm smut içermektedir. İsterseniz olmayabilirsiniz.

🌸🌸🌸

Penisinin üzerinde ki o büyük el, şimdi küçük toplarına inmişti. Onları sıkıp okşıyordu. Evet, bu Sehunun istediği bir şeydi fakat "aşkım"  kelimesini duyduktan sonra fikri değişmişti.

Jongin ise, Sehunun her saniye gözüne bakarak onun penisini çekiyordu.  Onu altında görmeyi aslında son bir kaç gündür istiyordu.

Sehun ise artık teslim olmuş bir şekilde gözlerini kapattı. Üstündekinin Jongin olduğunu düşündükçe vücudu titriyordu. Altında kalçasını oynattı.

Kalçasını oynatması Jonginin hoşuna gitmişti aslında. Parmaklarını, Sehun'a emmesi için gönderdiğinde Sehun onun parmaklarını dolgun dudaklarının arasından alıp diliyle emmeye başladı. Jongin yeteri kadar parmaklarının ıslandığını düşündüğünde ağzından çekip küçük ve büzüşük deliğin içine gönderdi.

Diğer yandan ise Sehun, ilk büyüğünün parmaklarını içinde hissetti. Yüzü yanıyordu sanırım utançtandı. Deliği kasmayaya çalıştıkça, utançtan bunu daha çok yapıyordu. İnledi. 

Jongin bir parmaktan sıkılınca, diğer parmağını da ekleyip içinde makaslama hareketler yaptı. Bu jonginin hoşuna gidiyordu tabii.

Sehun diğer parmağı da içinde hissettiğinde sırtını dikleştirdi ve vu sefer jonginin adı ile inledi.

Bu inleme Jonginin hoşuna gitmiş olacak ki sırıttı. Sehunun içinden parmaklarını çekip, dolabına yöneldi. Aldığı kayganlaştırıcyla sehunun yanına döndü. Pantolonunu yarıya kadar indirip, penisine kayganlaştırıcıyı boca etti.

Sehun ise bu kadar kalın bir penisin içine girmesinden korkuyordu. Aslında, bu Jongin olacağı içinde korkuyordu.

Jongin uzunluğunu, Sehunun içine yavaşça itti. Sehun hemen bağırmıştı ama tuhaf olan şey sadece baş kısmını bile yeni yeni sokmasıydı. "Hey sehun, cidden... ıhmm.. acıdı mı?"

Sehun gözlerini sımsıkı yumup omuzundan tutundu Jonginin "e-evet... acıyor"

Jongin cevap verden içine girdiği sıkılıkla inledi. " ah.. siktir sehun.. ıhmm... dar.. fazla dar.."

Sehun konuşamadı. Ses çıkarmamaya çalıştı. Dudağını dişledi fakat jongini hissediyordu daha fazla sessiz kalamayıp sonunda onun ismiyle inledi "j-jongin.. ah.. tanrım."

Aynı yavaşlıkla içine gelip giderken dudaklarının arasından küfürlerin ve sehunun adının dökülmesine engel olamıyordu.

En sonunda prostatına o harika uzunluk değiyordu. Sehun kendini kasarken penisin de ki el hızlanmıştı.

"Ah.. siktir.. sehun.. çok iyisin"

"Ah.. sizi seviyorum.. ıhm.."

"Sana kendimi bırakacağım."

"Bırakabilirsiniz sahip."

"Seni çok seviyorum."

"Sizi seviyorum."

Lie With Oh Sehun;; SekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin