🍌24🍌

877 30 16
                                    

sexwithsekaibu senin içindi.•

Sehun ve jongin eve gittiklerinde çok yorgun hissediyorlardı.  Aslında yorgun değildi. Şu an arabayı kara çucuk cumgin kullanıyordu. Sehun'un aklına bugün yaramazlıklar geldi. Uzun zamandır babacığına yaramazlık yapmıyordu. Ayrıca bu kadar güzel bir tekliften sonra yaramazlığa ihtiyaç vardı. Ödül gibi.

Eve geldiklerinde el ele girdiler. Sehun babacığın öpüp ona fısıldadı. "Burada kal. Benimde sana süprizim var."

"Umm.. yorulmadın mı? Daha ne süprizi Sehunnie?"

"Yorulmadım babacık!"

Odasına koşar koşmaz üstünde ki tüm kıyafetleri çıkardı ve onun yerine kedi kuyruğunun ona girecek olan kısmını emip ıslattı ve gül kurusu renginde olan deliğine yavaşça ittirdi.


Şimdi güzel görünüyordu. Eline de o pembiş kelepçeleri alıp odadan çıktı. Üzerine giydiği tül gibi olan beyaz gömlekle babacığının sağ bacağına oturdu. " b-babacığım... bunu beğendin mi?"

Jongin onu iyice süzüp alt dudağını ısırdı. "Beğendim.." eline kuyruğu doladı ve sözüne devam etti. "Kediciğim."

Üzerinde ki tişörtü çıkarırken Sehun teredüttle göğüsüne yeni yaptırdığı piercingleri gösterdi. "B-babacığım?"

Jongin söz etmeden kediciğinin sağ göğüsünü dil darbeleriyle mest etmeye başladı. Sehun başını geriye atarken, daha içine kalın penis girmeden inlemeye başladı. Jongin elini Sehun'un yumuşak, beyaz kalçalarına attı. Onu sıkıp, yoğurdu. Sehun ise hâlâ babacığının sağ bacağına oturuyor, göğüsündeki başı çekiştiriyordu.

Jongin bir hamle ile kediciğini koltukta domalttı. Elinde ki pembe kelepçeyi alarak bileklerine taktı. Ayağa kalkıp giydiği siyah pantolonu sıyırdı öncelikle daha sonra ise siyah boxerın üzerinden belli olan penisini boxerına atıp okşadı. Dayanamayarak boxerı da çıkartıp kenara attı. Kediğinin deliğindeki kuyruğu özenle çıkarırken miniğinden bir inleme kazandı. Immgghh~ miniği başını koltuğa koymuş, içine babacığının penisinin girmesini bekliyordu.

Jongin onu bekletmeyerek tükürüğünü önce deliğine yaydı ve ardından damarları belli olan kalın penisini miniğinin içine itti.

Dediğimiz gibi, uzun zaman olmuştu. Sehun sıkacak bir şey de bulamıyordu. Çok acıyordu. Acıyla sesli bir çığlık atarken, saçı sertçe tutulmuş ve sırtı babacığının esmer göğüsü ile buluşmuştu. Beli iyice gerilirken içine gidip gelen penis onun sızlanmasına neden oluyordu.

Diğer yandan Jongin ise onun bu sıkılığı arasında bebeğinin kulağına onu şımartacak sözler söylüyordu. Saçını da sertçe çekmeyi unutmuyordu. Hışımla Sehun'un kulağına fısıldadı; "babacığını ne kadar sevdiğini söyle kediciğim."

"B-ben.." derin nefes aldı. Canı fazla yanıyordu "Seni ç-çok seviyorum ımmghh~ babacığım.. seni de JJ'i de çok seviyorum. ~"

Ve böylece Sehun kendisine hiç dokunulmadan boşaldı. Jongin ise onun bileklerini çözdü. "Ağzına al!"

Sesi oldukça sert çıkmıştı. Zaten Sehun'un da reddetmeye bir ihtimali bile yoktu. Ağzına aldı büyük penisi. Dilini ucunda ve daha sonra boydan boya emdi. Bu sefer ağzından çıkarıp toplarını ağzına aldı ve eliyle penisini okşadı. Bu sırada sıcak sıvı eline gelmeye başladı. Hemen toplardan çekilip penisi ağzına aldı. Ağzına gelen tüm meniyi yutmaya çalıştı.

Jongin ise onun bu istekli haline gülüp onun bu halde bile çok güzel olan yüzüne baktı. Onu kucaklayıp koltuğa yatırdı. Ayağa kalkıp siyah battaniyeyi üzerlerine örttü. Onun pembe ince dudaklarına uzun bir öpücük kondurdu.

Lie With Oh Sehun;; SekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin