💤22💤

822 41 2
                                    

Sehun, Jonginin götürdüğü odada yatağına yayılmış uyuyordu.
💕💕💕

Bay Kim, Jonginin yüzüne kötü bir ifade ile baktı. "Senin aşk işlerin yüzünden şirketimizin ortaklığı bitti. Ne olursa olsun o birlikteliği yeniden kazanmamız gerek. Anlıyor musun?"

Jongin cidden artık sıkıldığını hissediyordu. Sevmediği biri ile sonsuza dek yaşamak... hadi ama bu cidden kötüydü. "Hayır baba. Her ne olursa olsun o kadına asla ve asla dönmem."

"Ne demek dönmem. Dönmek zorundasın." Bay Kim bir hışım ile ayağa kalktı. "Bu zamana kadar beni dinledin değil mi? Bundan sonra da karşı çıkamazsın. Eğer Jung ailesinden daha iyi birini bulursan o zaman iş tamam olur."

Jongin babasına diyecek söz bulamıyordu. Ona sadece nefret dolu bakışlarını sundu.

"Duydun mu?" Babası onu kontrol etmek için tekrar etti. "Duydun mu, anladın mı?"

"Hayır baba. Ne duydum ne de anladım. Her ne olursa olsun o kadına geri dönmem. Şimdi lütfen uzatma." Jongin babasına karşı sesini yükseltmişti.

"O zaman Bay Kim (?) Şöyle diyeyim sana. Ya Kyristal ile tekrar nişanlanırsın ya da evini, arabanı unut. (₩)"

" cidden baba, ben senin tek oğlun. Paradan daha mı değerli?"

"Bazı şeyler böyledir Jong. Her neyse karar senin." Kapıya doğru yöneldi bay Kim.

Lie With Oh Sehun;; SekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin