"Dur..." diye fısıldadı melek, ancak şeytanı durdurmak o kadar kolay değildi. Melek, şeytanı durdurmak için simsiyah ve büyük kanatlarının olduğu yere dokundu. Şeytan inleyerek melekten uzaklaştı.
Şeytan ağzını açacakken melek onu susturdu. "Bunu yapamayacağımızı biliyorsun. Sen ve ben gece ile gündüz gibiyiz ve bizim ilişkimiz... yasak Yoongi. Biz birlikte olamayız, asla." Söylediği sözler meleğin bile canını yakmıştı falat doğrular bunlardı.
"Hoseok," dedi şeytan, sakin olmaya çalıştığını belli eden sesiyle. Sinirli değildi falat mutlu gibi de görünmüyordu. Kızmak, bağırmak, kuralları takmadığını söylemek istiyordu ama sevdiği kişi böylesine kurallara takıntılı biriyken bunu nasıl yapabilirdi ? Ayrıca Hoseok haklıydı, ilişkileri yasaktı. Baş melekler görecek olursa ikisini de cehenneme zincirlerlerdi. Yoongi alışkındı fakat yine fedakarlık yapıyordu, bir melek cehenneme nasıl dayanabilirdi ? Ancak Hoseok'un bilmediği bir detay vardı, ki bu aslında detay sayılamayacak kadar büyük bir şeydi. Baş melekler zaten bu ilişkiyi çoktan öğrenmişlerdi fakat bir meleğin adının kirletilmesindense bir şeytanın cehenneme sürgün edilmesini doğru bulmuşlardı. Yoongi bunu Hoseok'a söylemeye cesaret edemiyordu. Bu yüzden kafasını salladı ve son bir defa öptü sevdiğinin dudaklarını. Son bir defa sarıldı. Son bir defa kokusunu içine çekti. Tam şimdi, baş melekler çoktan Yoongi'yi götürmek için Yoongi'nin evine gitmiş olmalıydılar. Yoongi buruk bir gülümsemeyele Hoseok'a baktı ve tek kelime daha söylemeden yanından ayrıldı. Hoseok ise arkasından bakakaldı.
Melek, kendini ve sevdiğini korumak, koruduğunu sanmak, için sevgisinden, mutluluğundan vazgeçti.
Ve şeytan; tüm insanlara, tüm meleklere, tüm şeytanlara, tüm kurallara inat, sevdiğini korumak, sevdiği adamın mutlu olmasını sağlamak için kendinden vazgeçti. Sonsuza kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Misanthropy / Bangtan
FanfikceGüneş ve Ay birbirinden çok farklıydı fakat Güneş doğup batmadan Ay doğar mıydı ? Ya beyaz olmadan siyah olur muydu ? Siyah ve beyazın çok farklı renkler olduğunu söylerler ya hani, griyi sorun onlara. Griyi severler mi mesela ? Daha sonra açıkla...