Crrr....zvonil mi budík. Rýchlo som sa prebrala a zasa som si ľahla do postele. Rozmýšľala som čo si mám obliecť. Nakoniec som z tej postele vstala a išla do kúpeľne urobiť si rannú hygienu.
Keď som vyšla z kúpeľne, išla som do izby si do skrine vybrať oblečenie.
Vybrala som si toto:Keď som sa obliekla,išla som dolu po schodoch do kuchyne. Spravila som si ovsenné cereálie s mliekom a išla som si ich zjesť.
Zrazu prišla do kuchyne moja mama, celá rozstrapatená. ( neviem ako sa to píše😂😂😂)
Hneď som sa začala smiať, lebo bola fakt vtipná. Dojedla som, zobrala som si vak v ktorom som mala peňaženku, mobil a kľúče.
Rozlúčila som sa s mamou,( tato bol už dávno v robote) a išla smer škola.
Prišla som pred školu a všetci sa na mňa kukali ako keby som spadla z višne.( Som najlepšia v učení z triedy)
Ale najviac ma zaujali tie tmavohnedé oči, z ktorých som nevedela odvrátiť zrak.
Išla som smerom ku skrinkám sa prezuť,obrátila som sa, pretože som za sebou počula niáke kroky.
Nevidela som nikoho, tak som pokračovala v ceste ďalej.
Ale zrazu som pocítila ruku, ktorá ma chytila silno za zápästie a prisunula k sebe.
Keď som sa pozrela, kto to je, videla som tie tmavohnedé oči, ktoré sa mi vrívali do tých mojich orieškovohnedých.
,,A-a-hoj" povedala som, celá roztrasená v hlase.
,,Ahoj, ako sa voláš?" Povedal.
,,Ja som Viktória a ty?" Spýtala som sa ho, ale on si ma pritiahol ešte viac k sebe, obmotal si ruky okolo môjho pása a.........
A treskol ma celou silou o najbližšiu skrinku, až som sa skoro rozrevala od bolesti, a začal ma bozkávať.
Snažil sa jeho jazyk dostať do mojích úst, ale nepodarilo sa mu to.
Ale podarilo sa mu niečo. Podarilo sa mu jeho jazyk obtrieť o moju spodnú peru.
Ja som sa v tej chvíli asi roztopila, začala som s ním spolupracovať.
Cítila som jeho jemné vankúšiky na tých mojich, a v mojom bruchu motýliky.
Robili sme to pomaly, a užívali si tú chvíľu. Po chvíli sme prestali, lebo sme mali málo kyslíka.
Blížil sa k môjmu uchu a jeho horľavým hlasom, až po mne prebehla vlna energie, pošepkal mi.....
YOU ARE READING
Who is love?
RomanceRomantický príbeh, ktorý sa skončí možno dobre, možno zle. Vystupuje v ňom dievča Viktória(Viky,Vika), ktorá má 16 rokov, býva v Nórsku v meste Oslo. Ďalej v ňom vystupujú dvaja chalani, presnejšie M&M(Marcus, Martinus, Mac, Tinus) ktorý sú dvojčatá...