*3.kapitola*

25 0 0
                                    

Škola ubehla rýchlo,  a tak sme sa po vyučovaní išli naobedovať.
Inak zasa som vám zabudla povedať, Marcus a Viky chodia spolu do tej istej triedy, takže Mac má Viky stále napozore😂😂😂😂

Po obede som išla domov si odložiť vak, a ísť do toho parku.

Keď som prišla domov, bolo 14:30, takže ešte mám pol hodinu času.

,,Hmm...." nevedela som čo robiť, tak som išla do svojej izby si vybrať veci.

Vybrala som si toto:

A potom ľahla na posteľ a išla na mobil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A potom ľahla na posteľ a išla na mobil.

,,Dokelu, veď nestíham!" Panikárila som, pretože ten celý čas som bola na mobile a som si neuvedomila koľko je hodín.

Rýchlo som sa prebrala a upaľovala dolu schodmi do kuchyne.

,,Ahoj mami, ja  idem von s kamarátkou, prídem neviem kedy, ale keď tak, tak mi zavolaj,pa" v rýchlosti som jej povedala a rýchlo som sa obúvala.

Keď som vyšla z domu bolo 15:05.
,,Do pekla, nestíham!" Rýchlo som bežala smer park, a keď som tam došla, videla som, ako sa tam Marcus prechádza dokolečka a čaká.

,,Ahoj" povedala som mu, a on sa asi zľakol, rýchlo sa otočil ku mne a povedal tiež ,,Ahoj".

Vyzeral dosť sexy v tej bielej košeli a v modrých rifliach.

Zakusla som si do spodnej pery, lebo bol fakt sexy.

,,No čo, kde pôjdeme?"spýtala som sa ho, lebo tú celú dobu sme na seba iba čumeli a stáli.

,,Nie, chcel som sa s Tebou o niečom potozprávať, a tu" povedal mi.

,, No dobre" pomyslela som si, niáko to tu v tom teple prežijem.

Ukázal mi, že si mám sadnúť na lavičku vedľa neho. Sadla som si a povedala mu ,, No, vyklop to zo seba von". Marcus sa na mňa pozrel tými jeho čokoládkami a hovoril....

Who is love?Where stories live. Discover now