,,Ahoj Viki, chcem Ti zasa niečo povedať, ale teraz niečo dôležitejšie. Keď sme sa v škole a v parku bozkávali,hrialo ma to na srdci. Asi si myslíš, že Ťa chcem zbaliť, alebo ublížiť Ti, alebo čo. Ale nie je to tak. Naopak, milujem Ťa najviac na svete, si pre mňa ako droga, ktorej sa mi nechce a nemôžem zbaviť. Ja viem, fakt Ti to tak pripadá, že cez internet môžem napísať hocičo, a že Ťa fakt chcem zbaliť. Ale ver mi, nechcem to, a ani nemôžem, lebo nemôžem odolať tým Tvojím orieškovohnedým očiam, a nechcem vidieť, že by si kvôli mne mala tie Tvoje oči uplakané. Neboj, príde aj taká chvíľa, že Ti moju lásku vyznám z očí do očí. A ja cítim, že ty ma miluješ tiež, ale bojíš sa urobiť prvý krok.
S láskou Tvoj blázon Marcus❤"Keď som to dočítala, mala som uplakaný celý vankúš. Len som sa na koniec zasmiala, že je to môj blázon Marcus.
,,Ja nemôžem tomu uveriť, on mi vyznal jeho lásku ku mne, a ja som mu nevyznala vôbec nič." Hovorila som si v hlave.
,,Ja mu musím napísať" zasa som si hovorila v hlave a začala mu odpisovať.
Z Marcusovho diania:
,,Bože, ona si to prečítala, a teraz mi odpisuje, bojím sa ako zareagovala" hovoril som si to v hlave dokola, dokola a dokola. Písala a ja som čakal na jej odpoveď.,,Jooooj ja ju fakt milujem najviac na svete"zas som si hovoril v hlave.
Nakoniec mi prišla jej správa, a ja som ju začal čítať................
Ahojte ľudia, dnes trochu kratšia kapitolka, ale snáď nevadí😉😉. Ľudia, potrebujem podporu, lebo niektorý si to prečítajú a nechajú to tak, a čakajú na ďalšiu kapitolu. Ja vás NECHCEM dirigovať, ale bola by som strašne rada aspoň za koment alebo votes. Ďakujem, to bolo všetko.
Mám vás rada❤❤❤❤
YOU ARE READING
Who is love?
RomanceRomantický príbeh, ktorý sa skončí možno dobre, možno zle. Vystupuje v ňom dievča Viktória(Viky,Vika), ktorá má 16 rokov, býva v Nórsku v meste Oslo. Ďalej v ňom vystupujú dvaja chalani, presnejšie M&M(Marcus, Martinus, Mac, Tinus) ktorý sú dvojčatá...