Capitolul 5

338 10 4
                                    

CAPITOL NE CORECTAT
-colegul nou-


"El cine e?" Întreabă Chris arătând către un băiat pe care nu cred ca l-am mai văzut până acum.

"E noul coleg.. Jordan parca.. E din New York.. Nu credeam ca ar vrea vreodata sa se mute in Los Angeles dar se pare ca m-am înșelat." Lauren raspunde la întrebarea sa si pufăie țigarea aprinsă acum câteva minute.

"Îl cunosti?" Intreb in timp ce ma asez pe banca lângă ea si il trag pe Chris lângă mine.

"Mda.. E un fost de-al unei prietene.. E destul de cunoscut. "
Dubios tipul.. E brunet din cate am observat cand a trecut pe lângă noi.
Nu stiu cum, dar am o presimțire in legatura cu el. Ceva nu e bine.

Se suna de ora si merg in clasă. Imi pun ghiozdanul pe locul gol de lângă mine si imi scot cărțile de istorie.
In clasa este primit cineva, cred ca e un coleg ce a întârziat presupun.

"Clasă, el este Jordan Cage, noul vostru coleg, Jordan, prezintă-te te rog." Wow.. E chiar tipul nou. Nu asteptam.

"Bună, e sunt Jordan.. Am 19 ani și sunt din New York.. Imi place sa pictez si sa cânt.. Si cam asta sunt eu." Pictează..  hmm .. Interesant.

"Mulțumesc Jordan, poti lua loc lângă Mitch, în a patra bancă, chiar acolo. " Profesorul  spune si arata spre el. Se duce in banca, si fara sa imi dau seama ni se intersectează privirile, imi întorc capul deschizând cartea la ultima lecție rămasă si ma relaxez încercând deslusesc raspunsul exercițiului.

*
*
*

"Dannielle? Poti sa ii prezinți tu scoala lui Jordan te rog?" Profesorul ma intreaba până sa ies din clasa si ma apropii de el si Jordan.

"Da, nici o problemă ". Zâmbesc politicos si ii spun băiatului sa ma urmeze.

*
*

"Dannielle, huh? Drăguț nume." Imi spune odata ce termin turul școlii.

"Mulțumesc, si al tau, Jordan.. Deci.. Cum e la New York?"

"Plictisitor as putea spune." Ne așezăm la o masă a cantinei față in față și continuăm vorbim.

"Cum asa?"

"Nu se intampla chestii prea interesante.."

"Am inteles.. Deci..  Iti place pictura, Nu?" Deschid subiectul si imi scot sucul din geantă.

When You LeftWhere stories live. Discover now