Capitolul 6

24 2 0
                                    

Danni's pov

În două săptămâni vin examenele finale, mai exact bacul. Mintea mea se împarte în o mie și una de direcții și chiar nu știu dacă o sa ma descurc, învăț zi și noapte, sperând ca asta va ajuta sa fiu admisa la un colegiu destul de acceptabil.

Abby a cunoscut un băiat de a 11 a cu care vorbește destul de des, sunt fericita ca în sfârșit a uitat de Harry și ca îsi vede de viata ei.
Au trecut cinci luni de când nu am mai vorbit cu Chris, nici nu l-am mai văzut din acea noapte.. Presupun că și-a luat talpasita imediat după ce și-a dat seama ce a făcut. Nici măcar prietenii lui nu știu de el, sau cel puțin nu vor sa zică. Nu că m-ar mai interesa.

Între timp am început sa petrec mult timp cu Jordan.. El este.. Ei bine, iubitul meu, iar mâine sărbătorim 4 luni de relație, am început sa țin foarte mult la el, pot spune ca îmi doresc ceva de viitor. Bineînțeles, asta dacă ne vom mai vedea după ce plecam la facultate.

Îmi iau bluza pe mine, urmata de pantaloni și ma încalț. După ce încui ușa apartamentului ma îndrept spre mașina lui Jordan, îl sărut usor pe buze și îmi pun centura.

Lunile astea care au trecut m-au făcut sa realizez multe lucruri. Plecând de la relații, ajungând la viata profesionala și tot ce consta în asta.

Ajungem la liceu, dar ma opresc sa îmi aprind o țigară. Noile reguli spun ca nu avem voie sa fumam în incinta liceului.. Ce prostie, oricum toți fumează, inclusiv bobocii, deci nu vad ce e asa deranjant în asta.

În câteva momente suna clopoțelul, asa ca arunc chiștocul la gunoi și ma îndrept spre sala de chimie, unde se presupune ca avem prima oră.
Monotonia asta ma ucide și încep sa îmi pierd mințile ușor.. Cu toate ca ar trebui sa profit de ultimele momente în acest liceu. Cândva îmi va fi dor de toate prostiile făcute aici.
Lauren și Sylvia s-au transferat la un liceu din sudul orașului, și de atunci.. Nu au mai dat nici un semn ca ar mai vrea sa tina legătura cu mine și Abby.

Câteva ore obositoare mai târziu plec acasă, singura, deoarece Jordan avea întâlnire cu viitorii lui colegi de facultate.

Ajung acasă, îmi fac un dus răcoritor și merg sa îmi fac ceva de mâncare, fiind lihnita.
Îmi pun un film ales la întâmplare și adorm în cele din urmă, extenuată.

Hei lume:)) am revenit, cumva, mi-am reamintit de wattpad și de aceasta carte, și sper sa apreciați cât de cât ca m-am reîntors în forță :). Cum e în carantina?
Ps: Stay safe.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 21, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

When You LeftWhere stories live. Discover now